Skravletråd februar!

Da sover mini godt etter en lang dag på farten. Han storkoste seg å åpen barnehage før det ble handling på vei hjem og en lur imens. Så var vi innom ene niesen til gubben som er i byen med samboer og datteren :-).

Lucky you! Vi hører de over veldig godt :o å vi hører de enda bedre når de er nede i kjelleren.
Var knallheldige med det huset. Det skal jeg innrømme :p var utrolig mange som var å så og ville leie, så kom gjennom nåløyet ;)

Sen kveld på frøkna. Kom til bestemor og bestefaren sin i halv 7 tiden. Enda våken :p masse leking med alle sammen og krabbing overalt, så sovebhar hun virkelig ikke tid til :p

Æsj da:( er vel ikke så mye reising hele året håper jeg?!:rolleyes:
Hvor skal du nå da?
Tromsø denne gang.
En gang i uken er litt i overkant av hvordan det kommer til å fortsette å være, men det kommer nok til å bli en del de neste 2 årene

Sen kveld på frøkna. Kom til bestemor og bestefaren sin i halv 7 tiden. Enda våken :p masse leking med alle sammen og krabbing overalt, så sovebhar hun virkelig ikke tid til :p
Sove :o nei haha hva er det?
J hadde ikke sovet siden 14:30 :o hun la seg for en time siden.

Var det ikke pannekake dag igår?
Vi liggee litt etter å har pannekaker idag :D

Håper ikke resten av svangerskapet blir ille:)
Takk,altså det er jo ikke så synd i meg jeg har jo ikke ekstrem svangerskapskvalme eller noe, men i blant så syns jeg litt synd på meg selv uansett jeg :p
Forumet gjør dagene mine litt bedre altså :)

Da sover mini godt etter en lang dag på farten. Han storkoste seg å åpen barnehage før det ble handling på vei hjem og en lur imens. Så var vi innom ene niesen til gubben som er i byen med samboer og datteren :-).
Høres ut som en fin dag :)
Hvordan er det med bekkenet?

Back
Topp