Skravletråd

Hei og hopp :) fy så kaldt det er ute. På toget nå inn til hs, kurs :)

Skal også innom butikken og høre om de har funnet apotekposen min - kjøpte en hudkrem til lille og neglklipper, glemte det i vognen når jeg var der og handlet.. Gah ><

Skal også innom butikken og høre om de har funnet apotekposen min - kjøpte en hudkrem til lille og neglklipper, glemte det i vognen når jeg var der og handlet.. Gah ><
Hei :D
Skikkelig kaldt hos dere? Meldt det her i mot helgen..

Hvordan kurs?

Håpet du finner posen :) hvordan krem kjøpte du? Har ikke brukt annet enn babyolje på min tass foreløpig..

Hei :D
Skikkelig kaldt hos dere? Meldt det her i mot helgen..

Hvordan kurs?

Håpet du finner posen :) hvordan krem kjøpte du? Har ikke brukt annet enn babyolje på min tass foreløpig..
Er vel egentlig ikke så kaldt som det føles.. Vind ><

De hadde posen på kiwi! Hurra :D
Kjøpte miniderm, som anbefalt av hs. Han er blitt veldig tørr i huden, så fikk beskjed om å smøre 4ganger om dagen. Litt vanskelig når man glemmer det på butikken men :P

Er kurs for foreldre, som de kaller sikkerhetssirkelen. Er eneste med baby der, så noe man kan ta med seg - hvordan tolke det barna prøver å fortelle, være en trygg forelder og slik :)

Heldige dere som har snø.. Her er det helt bart :(

Er vel egentlig ikke så kaldt som det føles.. Vind ><

De hadde posen på kiwi! Hurra :D
Kjøpte miniderm, som anbefalt av hs. Han er blitt veldig tørr i huden, så fikk beskjed om å smøre 4ganger om dagen. Litt vanskelig når man glemmer det på butikken men :P

Er kurs for foreldre, som de kaller sikkerhetssirkelen. Er eneste med baby der, så noe man kan ta med seg - hvordan tolke det barna prøver å fortelle, være en trygg forelder og slik :)

Heldige dere som har snø.. Her er det helt bart :(
Så bra!! Ikke noe tørr her, så da bruker jeg ikke krem enda tror jeg :)

Åå, for et fint kurs :) kanskje sjekke ut om det finnes noe lignende her.

Koselig med snø, men har vært mildt noen dager, så det er skikkelig glatt ;)

Mat må til :D :D

Vet ikke hva vi skal ha i dag.. Tror ikke jeg orker å lage noe, så det får bli opp til sambo :) nettopp åpna en pizzabakeren borti gata, så mulig det blir den :p

Dere?
Oi oi jeg stemmer for pizza :D

Her lurer jeg på pannekaker.. eller kanskje fiskepudding??

Hei:) Håper kurset blir bra :) Godt du fant posen! Hvordan er det med hormonutslett nå forresten?

Hehe hvordan?
Hun våknet i det vi trilla inn.
Lysvåken og ville ikke ligge i vognen.
Ble holdt av ei som jobber der og dulla med...gulpa melk på hu:P
Den digre bæsjebleia mens vi var der...
Og ellers hang hun på puppen:P

Ble holdt av ei som jobber der og dulla med...gulpa melk på hu:p
Og ellers hang hun på puppen:p
Hehe herlig da :)

Jada, sove var ikke snakk om i alle fall:p

Heldigvis kjenner jeg de godt:p
De måtte passe guttungen også når jeg var der med han i perm. haha:)
hihi har vurdert å ta med snuppa, men vet ikke helt :P Hun kommer garantert ikke til å sove i alle fall!

Nå blir det rent og pent i heimen, vaskehjelp i dag:D
Så hadde jeg kjempe kos kakebestilling på brannbil:D Lagde den i går kveld mye og resten i morges. hadde på vekkerklokke:P

Så ble jeg ferdig med begge sokkene i går, hurra:D
Skule være gave, men var så fine i fargen så tar de selv haha

Link til den her dukket plutselig opp på facebook, pannekake stekt i ovnen! Mon tro om facebook hørte at vi snakket om pannekaker i ovnen? :o Det så jo godt ut da :D

img_9981.jpg
Haha så morsomt! Følger med på november skravletråden vet du:P
Så kjempegodt ut:D

Ble holdt av ei som jobber der og dulla med...gulpa melk på hu:P
Og ellers hang hun på puppen:P
Samme skjedde her :P hadde tima så bra ift dupping, men lille hadde giga bæsjebleie og ble dermed våken hele frisørtimen :P

Håper han vil ha pizza ja :D ellers hørtes pannekaker veldig fristende ut :p men det er min jobb å steke, då det får bli en annen gang :p
da får du lage den mega-ovnspannekaken :P Men stemmer fortsatt på pizza :D

Back
Topp