Skravletråd

Snuppa tok kveld kl 21 i dag :eek: aldri skjedd før selv om hun har gått fra 00-01 til 22-23 den siste tiden.. Blir spennende å se hvordan natta blir!!
Heldigvis hadde vi en fin natt i natt så får tåle litt krøll om så..

Når legger deres seg for natta og hvor lenge sover de før mat og når er det morgen?
Tar kvelden mellom 21.00 og 22.00 vanligvis.
Sover da til ca. 03.00 får pupp, sover så til 05.00/05.30 får pupp og sover deretter til ca. 08.00 før mat igjen.

hva kunne du i såfall tenkt da?
Nei vet ikke helt. Måtte tenkt litt praktisk også, da nærmeste høyskole er 1t å kjøre hver vei. Og der er det jo ikke allverdens valgmuligheter. Men har tenkt litt på lærer. Men det er liksom 4 år med heltid:o uff, jeg vet ikke. Barnehagelærer er jo 3 år, men vet ikke om det er jobben for meg.

Snuppa tok kveld kl 21 i dag :o aldri skjedd før selv om hun har gått fra 00-01 til 22-23 den siste tiden.. Blir spennende å se hvordan natta blir!!
Heldigvis hadde vi en fin natt i natt så får tåle litt krøll om så..

Når legger deres seg for natta og hvor lenge sover de før mat og når er det morgen?

Så deilig da, håper det går fint :)

i går kveld sovnet hun kl 19 og våknet kl 12. 17 timer!! Men spiste mange ganger :)

Varierer fremdeles mye med sovingen. i kveld sov hun fra 19-20.45 og har vært våken fra da også legger hun seg når vi gjør det rundt 22-22.30 tenker jeg. Som regel har hun en lang soveperiode fra 22-23 og mellom 5-7 timer og kortere etter det men som i natt var det oftere igjen så det varierer.. Men hun står ikke opp før i 11-12 tiden, så hun sover lenge. Gleder meg til hun legger seg 19 i egen seng som de andre to :P hun sover nesten bare oppi hos meg..

(Ehm okei dette ble rene stilen, beklager haha :P)

Ja det var det. Hatt kreft, alvorlig blodpropp, mange voldsomme lungebetennelser...men han kom seg på bena igjen...og så dør han av det...
Han døde i alle fall når han gjorde det han likte best og det var å spise, mer glupsk mann tror jeg ikke man finner<3<3
Ja tenk det. Helt utrolig.
Hehe, det er slik en må tenke<3

God morgen, hvordan har natten vært?

Her har natten vært grei, hun har sovet, men også spist ofte, samme som natt til i går.. Så har ikke blitt så mye sammenhengede søvn. Men jeg syns hun virker bedre :) Hun har hostet litt, men det er ikke så mye snørring :) Så det er bra :D Håper hun greier å spise bra i dag og ikke kaste opp :)

Hva skal dere i dag?

God morgen, hvordan har natten vært?

Her har natten vært grei, hun har sovet, men også spist ofte, samme som natt til i går.. Så har ikke blitt så mye sammenhengede søvn. Men jeg syns hun virker bedre :) Hun har hostet litt, men det er ikke så mye snørring :) Så det er bra :D Håper hun greier å spise bra i dag og ikke kaste opp :)

Hva skal dere i dag?
Så bra hun er på bedringens vei :) :)
Vi prøver å hente oss inn etter natten :/ feber og våken hver time fra halv tolv i natt :( litt slapp nå, men ikke varm. Har vært ut og gått tur, så nå sover han i vogna si :)

Planer i dag?

Så bra hun er på bedringens vei :) :)
Vi prøver å hente oss inn etter natten :/ feber og våken hver time fra halv tolv i natt :( litt slapp nå, men ikke varm. Har vært ut og gått tur, så nå sover han i vogna si :)

Planer i dag?

Uff det er slitsomt når de våkner så ofte.. Det har hun her gjort også de to siste nettene. Bra det virker som han ikke har feber lenger da :)
Her sover hun, men syns jeg hørte henne nå så hun skal vel kanskje opp snart så da får vi se an formen. Hvis formen er grei kanskje vi går å henter lillegutt, ellers får mannen gjøre det :) Har også et par små ærender, biblioteket og hente en pakke, men vi trenger jo ikke gjøre det i dag. Været er litt sånn halvkjipt så det frister ikke sånn kjempemasse :P Ser ikke ut som det regner, men grått og blåsete..
Hva skal dere da?

Uff det er slitsomt når de våkner så ofte.. Det har hun her gjort også de to siste nettene. Bra det virker som han ikke har feber lenger da :)
Her sover hun, men syns jeg hørte henne nå så hun skal vel kanskje opp snart så da får vi se an formen. Hvis formen er grei kanskje vi går å henter lillegutt, ellers får mannen gjøre det :) Har også et par små ærender, biblioteket og hente en pakke, men vi trenger jo ikke gjøre det i dag. Været er litt sånn halvkjipt så det frister ikke sånn kjempemasse :P Ser ikke ut som det regner, men grått og blåsete..
Hva skal dere da?
Ooh, pakke :D :D
Ikke noe kos med vind ihvertfall :/ her snør det :)
Skulle egentlig ha fysio her, men jeg ringte og utsatte til neste uke. Både tassen og jeg er trøtt og jeg orker ikke støvsuge og rydde :P

Ellers kommer sambo snart hjem fra jobbreise. Fly fra Torp 10.35 :D

Ooh, pakke :D :D
Ikke noe kos med vind ihvertfall :/ her snør det :)
Skulle egentlig ha fysio her, men jeg ringte og utsatte til neste uke. Både tassen og jeg er trøtt og jeg orker ikke støvsuge og rydde :p

Ellers kommer sambo snart hjem fra jobbreise. Fly fra Torp 10.35 :D

Åh, har han vært borte lenge? Godt å få han hjem tenker jeg :)

Dere får fysio hjem til dere? Skjønner godt du utsatte den ja :)

Nei jeg er veldig lite glad i vind :o Hun er våken nå men ligger og hoster, hmmm..

Haha virkelig en panneKAKE! :'-D

Link til den her dukket plutselig opp på facebook, pannekake stekt i ovnen! Mon tro om facebook hørte at vi snakket om pannekaker i ovnen? :o Det så jo godt ut da :D

img_9981.jpg

Åh, har han vært borte lenge? Godt å få han hjem tenker jeg :)

Dere får fysio hjem til dere? Skjønner godt du utsatte den ja :)

Nei jeg er veldig lite glad i vind :o Hun er våken nå men ligger og hoster, hmmm..
Bare vært borte siden mandag morgen :) men følte litt ekstra på det iom vaksine og feberstyr ;)

Hun kommer hjem til oss ja :) veldig greit det :D

Tror kanskje jeg hadde holdt min inne hvis han hosta mye.. Men du vet litt mer enn meg om sånt da :P #hysteriskførstegangsmor

Bare vært borte siden mandag morgen :) men følte litt ekstra på det iom vaksine og feberstyr ;)

Hun kommer hjem til oss ja :) veldig greit det :D

Tror kanskje jeg hadde holdt min inne hvis han hosta mye.. Men du vet litt mer enn meg om sånt da :p #hysteriskførstegangsmor

Det er da en liten stund det, savner mannen med en gang jeg :P

Hm ja, nå hoster hun ikke så mye lenger :P syns hun virker i ganske god form :D Får se hvordan hun reagerer på mat, er vel på tide snart nå :)

Hva blir det til middag da?

Det er da en liten stund det, savner mannen med en gang jeg :P

Hm ja, nå hoster hun ikke så mye lenger :P syns hun virker i ganske god form :D Får se hvordan hun reagerer på mat, er vel på tide snart nå :)

Hva blir det til middag da?
Mat må til :D :D

Vet ikke hva vi skal ha i dag.. Tror ikke jeg orker å lage noe, så det får bli opp til sambo :) nettopp åpna en pizzabakeren borti gata, så mulig det blir den :P

Dere?

Back
Topp