He he polarbrød er også litt søtt da
Ja det er det, kjøpte det bare pga frøkna da de ikke hadde noe brød jeg ville ha på butikken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he polarbrød er også litt søtt da
Da var den saken løstJa det stemmer
Ja men fikk det i hva er det dummeste du har gjort tråden da..Da var den saken løst![]()
Polarbrød er godt det altsåJa det er det, kjøpte det bare pga frøkna da de ikke hadde noe brød jeg ville ha på butikkenså får nok bake i morra tenker jeg så jeg slipper å spise de polarbrøda Hehe
Da må det være noen som har trykka feilJa men fikk det i hva er det dummeste du har gjort tråden da..
Mannen liker hvertfall best at jeg er blidRegner med det![]()
Eller ikke liker megDa må det være noen som har trykka feil![]()
Polarbrød er godt det altså![]()
Åh,har du en fast en faktisk?Eller ikke liker meger den personen jeg har fått mest negativt av faktisk
Dumt å skrive noe i barneverntråden tydeligvis; )Åh,har du en fast en faktisk?![]()
Fått to av samme altså?Dumt å skrive noe i barneverntråden tydeligvis; )
Mannen liker hvertfall best at jeg er blid
Mhm Har det. Den tråden var vel for ett par uker sidenFått to av samme altså?var det en tråd nå nylig eller lenge siden?
Ha ha nei er ikke detHehe det skjønner jeg godt, ikke så gøy å bo med folk som er sure så![]()
Ah.. jeg har gitt en sånn. Husker jeg følte det var en god grunn for å dislike det innleggetMhm Har det. Den tråden var vel for ett par uker siden
Ha ha nei er ikke det
Ha ha ja det tror jeg påSer det hjemme hos oss nå hvor lillebror er inne i en periode hvor han nekter å spise annet enn mme, så han sover litt dårlig og humøret er litt varierende, så har frøkna skikkelige humørsvigninger og humøret mitt er ikke alltid helt på topp etter lite søvn. Da er det super koselig å være hjemme altså Haha![]()
Ha ha ja det tror jeg på![]()
He he smart i grunnHehe ja men når det er som verst så plasserer jeg ungene sammen med litt barnetv og så setter jeg meg på doda får alle kobla litt ut, og de blir blide etter å ha kosa sammen mens jeg har fått 5 min i ro og fred
![]()