Jeg kan ikke huske å heller ha deltatt i typiske tråder der liker ikke knappen ofte florerer hellerSikkert det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ikke huske å heller ha deltatt i typiske tråder der liker ikke knappen ofte florerer hellerSikkert det![]()
Ha ha ja tydeligvis.Det var vel noen som ikke likte at du var hyggelig da![]()
Den gammel har jeg mange og gitt mange for den er så lett å komme bortiHmm. Merkelig..
Så jeg hadde 2 liker ikke. Og 1 sånn klokkesymbol som het gammel. Aner ikke hva det er![]()
Ha ha spist for myeSjokoladepåleggog jeg som ikke liker søtt pålegg fikk bare akutt lyst på, og husker nå hvorfor jeg ikke spiser slikt... *kvalm*
Ha ha ja tydeligvis.
Aah. Den gir negativ rating nemlig hos megDen gammel har jeg mange og gitt mange for den er så lett å komme borti
hehe sånt skjer...Nei ikke greit å si![]()
Må gjøre det altsåDu får sette på den sure maska så blir de nok fornøyd Hehe
Sant santhehe sånt skjer...
Gjør den? Hm da kan det være den for jeg har fått en sånn i dagAah. Den gir negativ rating nemlig hos meg
Ha ha spist for mye
Ikke godt å siJeg kan ikke huske å heller ha deltatt i typiske tråder der liker ikke knappen ofte florerer heller![]()
Gjør den? Hm da kan det være den for jeg har fått en sånn i dag
Nå så jeg det. Liker ikke og gammel gir negativAah. Den gir negativ rating nemlig hos meg
Ekke detIkke godt å si
He he polarbrød er også litt søtt da2 polarbrød var vist ioverkant mye jamen så spiser jeg Sjokoladepålegg kanskje 1 gang i året så skal ikke så mye til
![]()
Ja. Kan være den da du har fått idag kanskje?Nå så jeg det. Liker ikke og gammel gir negativ
Det tror jeg de fleste gjørSelv om jeg liker deg best i godt humør altså![]()
Ja det stemmerJa. Kan være den da du har fått idag kanskje?