Skravletråd februar!

He he polarbrød er også litt søtt da

Ja det er det, kjøpte det bare pga frøkna da de ikke hadde noe brød jeg ville ha på butikken :P så får nok bake i morra tenker jeg så jeg slipper å spise de polarbrøda Hehe

Mhm Har det. Den tråden var vel for ett par uker siden
Ah.. jeg har gitt en sånn. Husker jeg følte det var en god grunn for å dislike det innlegget :p men sykt sjelden jeg ser behovet. Kan heller quote eller ignorere

Ha ha nei er ikke det

Ser det hjemme hos oss nå hvor lillebror er inne i en periode hvor han nekter å spise annet enn mme, så han sover litt dårlig og humøret er litt varierende, så har frøkna skikkelige humørsvigninger og humøret mitt er ikke alltid helt på topp etter lite søvn. Da er det super koselig å være hjemme altså Haha :P

Ser det hjemme hos oss nå hvor lillebror er inne i en periode hvor han nekter å spise annet enn mme, så han sover litt dårlig og humøret er litt varierende, så har frøkna skikkelige humørsvigninger og humøret mitt er ikke alltid helt på topp etter lite søvn. Da er det super koselig å være hjemme altså Haha :p
Ha ha ja det tror jeg på ;)

Ha ha ja det tror jeg på ;)

Hehe ja men når det er som verst så plasserer jeg ungene sammen med litt barnetv og så setter jeg meg på do :P da får alle kobla litt ut, og de blir blide etter å ha kosa sammen mens jeg har fått 5 min i ro og fred :P

Back
Topp