God morgen jenter!
Hva bringer denne dagen?
God morgen
Hva bringer din dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen jenter!
Hva bringer denne dagen?
God morgenGod morgen jenter!
Hva bringer denne dagen?
Tja kjøre barna til oldeforeldrene, dra på rangel med HopeGod morgenHadde egentlig tenkt meg ut å gå, men det er jo møkkavær og jeg ser det er glatt... så redd det blir inne dag..
Hva bringer din dag da?
Tja kjøre barna til oldeforeldrene, dra på rangel med Hope![]()
God morgen,sovet godt ?God morgen!![]()
I dag er det basseng og cafe som står på planen,som det pleier. Vi har vært oppe mye lenger enn vi pleier. Gubbis var sås glad for å komme hjem han vekte prinsessa 6.40vi pleier jo å sove minst en time lenger
heldigvis slumret vi litt da, men tuppa var så spent på om pappa hadde kjøpt gave til henne, så vi måtte stå opp. Helt greit da.
Den er leeeei!Ringer norwegian! Får snakke med en som snakker veeeldig dårlig norsk. Hadde ikke hjerte til å si at jeg ikke skjønte hva hun sa hellerble jeg noe klokere? Nei
![]()
Hvilken bil?Da har gubben sett på bil![]()
God morgen!God morgen jenter!
Hva bringer denne dagen?
Siden 4 januar,så det var greit å få han hjem, enda han dro på jobb igjen i morges og ikke kommet hjem før i kveld. Og sånn fortsetter vi ut mandag.Har han hvert lenge borte? Greit å kunne slumre litt når man våkner tidlig![]()
Nei, i grunn ikke..Ja, inatt var en bra natt
Du da?
Han så på en pajeroHvilken bil?
Det skal jeg prøve å få med gubben på i dag og!![]()
Siden 4 januar,så det var greit å få han hjem, enda han dro på jobb igjen i morges og ikke kommet hjem før i kveld. Og sånn fortsetter vi ut mandag.
Ja, for meg er det jo helt greitJa da tenker jeg det var noen som var glad for å se pappalitt kjipt det at han jobber hele dagen i helgen, men du får han hjem på natta nå da
![]()
deilig med en sånn dag ogsåGod morgenHer har vi ingen planer..
kan bli spennende detHørtes ut som en grei dag det![]()