den boken kaninen som gjerne ville sove fungerer på voksene og altså! 
gikk fra å være overtrøtt til trøtt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns han burde klippe håret og ta seg en bolle jeg. Hvor mye dumt kan en person lire ut av seg???Nei blir satt ut av holdningene hans
Aaaaaww. Så søtt
Ooohh. . Kanskje jeg skulle kjøpt den til meg selv og ikke til 2åringen. Youtube videoer bruker bare å holde meg våken.den boken kaninen som gjerne ville sove fungerer på voksene og altså!
jeg lover deg alle de ordene er laget for en grunn. det påvirker hjernenOoohh. . Kanskje jeg skulle kjøpt den til meg selv og ikke til 2åringen. Youtube videoer bruker bare å holde meg våken.
Synd det ikke fins en sånn bok mot søtsug ogsåjeg lover deg alle de ordene er laget for en grunn. det påvirker hjernen![]()
begge er jo koselig sikkertmed eller uten barn?![]()
Tror ikke det hadde gåttStemmer for jentetur!
"Round two"Når man er slækk et par netter får man betale for det20 min med opp og ned metoden så sovna frøkna igjen, 10 Min etter det. Skravler i senga, nå gikk det over til grining, og jeg må gjenta prossesen. *bokse hanskene på*
Alt for mye tydeligvisSyns han burde klippe håret og ta seg en bolle jeg. Hvor mye dumt kan en person lire ut av seg???
Hvorfor ikke?begge er jo koselig sikkert
Tror ikke det hadde gått![]()
hadde jo ikke trengt å ta det på DEN hytta da...begge er jo koselig sikkert
Tror ikke det hadde gått![]()
God morgenGod morgenHar akkurat lagt lillebror for en dupp og burde vel kommet meg i dusjen
![]()
Ønsker dere alle en fin fin dag![]()
God morgenher stod vi akkurat opp egentlig.
Ha en kjempe fin dag du også![]()
Så søt
Så søt
Sånne ja, har noen sånn på lista mi jeg også..Bare enkelte som oppfører seg som fjortiser , skal fortelle hele verden hvor gode venner de er. Ser omtrent som de er forelska med de meld det. ..