Skravletråd februar!

Høres ut som en god plan
Hadde gjort det i dag. men kommer meg ikke noe sted. Å det er ikke "kritisk". Så det kan vente til i morgen.
Allmenntilstanden hans er fin når han er våken, han blir bare litt fortere trøtt.

Hadde gjort det i dag. men kommer meg ikke noe sted. Å det er ikke "kritisk". Så det kan vente til i morgen.
Allmenntilstanden hans er fin når han er våken, han blir bare litt fortere trøtt.
Og tisser godt og sånt? almenntilstanden er vel viktigst :)

Ringer norwegian! Får snakke med en som snakker veeeldig dårlig norsk. Hadde ikke hjerte til å si at jeg ikke skjønte hva hun sa heller :o ble jeg noe klokere? Nei :p

Irriterer meg at ped leder mener N er mye syk og sammenligner !!! Hun var aldri syk før bhg start da :@ helsesøster var ikke bekymret :)

Sånn sett er det deilig å bo her vi bor.
Var på butikken i går. Lette etter Nestle grøt med svisker. Da det viste seg at de ikke hadde det, bare bestilte de det for meg :P
Den har jeg masse smaksprøver av :) haha min likte den ikke :p favoritten er den med banan og bringebær :)

Ja, det blir det! Da er det deilig å ha ved:) Mesten så det ble for varmt her nå. Men slutter jeg å fyre, blir det nok like fort kaldt igjen.
Det gleder jeg meg ekstra med huset! Det er varmepumpe og vedovn :D :D

Back
Topp