Er viktig å unne seg litt alenetidDet er faktisk helt deilig jeg har bare to ganger i uken med denne luksusen så det er vært det![]()
Hvor gammel er din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er viktig å unne seg litt alenetidDet er faktisk helt deilig jeg har bare to ganger i uken med denne luksusen så det er vært det![]()
Hvor gammel er din?
Liker det ikke men gjør det likevel; )
Høres ut som en god plansiden lørdag.hvis ikke det bedrer seg til i morgen så tar jeg ham til legen.
Hadde gjort det i dag. men kommer meg ikke noe sted. Å det er ikke "kritisk". Så det kan vente til i morgen.Høres ut som en god plan
Og tisser godt og sånt? almenntilstanden er vel viktigstHadde gjort det i dag. men kommer meg ikke noe sted. Å det er ikke "kritisk". Så det kan vente til i morgen.
Allmenntilstanden hans er fin når han er våken, han blir bare litt fortere trøtt.
ja det har ikke hvert tørre bleierOg tisser godt og sånt? almenntilstanden er vel viktigst![]()
Det er jo et bra tegnja det har ikke hvert tørre bleier![]()
ja det er etDet er jo et bra tegn![]()
Utrolig gøyEr viktig å unne seg litt alenetidho er 7 uker
begynner å bli stor jente
![]()
Den har jeg masse smaksprøver avSånn sett er det deilig å bo her vi bor.
Var på butikken i går. Lette etter Nestle grøt med svisker. Da det viste seg at de ikke hadde det, bare bestilte de det for meg![]()
Ja, det blir det! Da er det deilig å ha vedÅh. Da blir det fort kaldt og kyll i kroppen
Det gleder jeg meg ekstra med huset! Det er varmepumpe og vedovnJa, det blir det! Da er det deilig å ha vedMesten så det ble for varmt her nå. Men slutter jeg å fyre, blir det nok like fort kaldt igjen.
Kjøpe ny?Da har gubben sett på bil![]()
Hvilken bil da?Da har gubben sett på bil![]()
Ja vi må ha en større da vi ikke har plass nok i nåværende bil til 2 barn i bilstol. Sete til mini tar sånn plass at hvis en av oss voksne sitter fremme i passasjersetet sitter vi med klærene omtrent oppå hakenKjøpe ny?