Det er det absoluttHer også. Men er kos med fyr i peisen og innekos![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det absoluttHer også. Men er kos med fyr i peisen og innekos![]()
Tror det er et par grader, men blåser sånn og da merker jeg set blir kaldere inne enn hva det pleier.er det så kaldt ?
God bedring til knøttet ♡håper at Knøtte blir frisk snart..
kjenner at det tar på mentaliteten å ha en liten en som ikke vil spise skikkelig .
Ja, det er santDa er det lit verre med kvaliteten på din søvn ja. Men hovedsaken er jo at nettene er bra![]()
Åh. Da blir det fort kaldt og kyll i kroppenIkke egentlig men blåser så trekker veldig inne her føler jeg.
takk.. håper han finner matlysten sin snart.. i dag har han bare spist en fruktmos...God bedring til knøttet ♡
Haha under kjøkkenstolen faktiskHoho, søta dahar ligger hun under kjøkkenstolen og babler med leken sin
![]()
Han sa jahehe. kjedelig det da. Håper mannen din kan få handlet på veien hjem da![]()
Litt er bedre enn ingenting ♡ så lenge du får i han væske.takk.. håper han finner matlysten sin snart.. i dag har han bare spist en fruktmos...
Det vrir seg inni meg når han nekter å ta maten![]()
La henne ned ved siden av siden jeg holdte på med noe der. Plutselig va under stolenHaha under kjøkkenstolen faktisk![]()
Det går fort da,Tar 2 timer. Nå er vi hjemme![]()
Sånn sett er det deilig å bo her vi bor.Han sa jasjeldent vi handler barnemat på bunnpris for jeg syns utvalget er elendig
![]()
han drikke litt vann.. Men det er det. vil veldig skjeldent ha MMELitt er bedre enn ingenting ♡ så lenge du får i han væske.
Håper ikke det er for kaldtTakk for det![]()
Kjente jeg hadde mer lyst å være i huset enn herDet går fort da,rart å komme hjemm
Uff vært lenge slik?han drikke litt vann.. Men det er det. vil veldig skjeldent ha MME
Ikke frist da!Venter på burger, sulten!
siden lørdag.Uff vært lenge slik?
ånei! det fikk jeg lyst på også!Venter på burger, sulten!