Vereri90
Glad i forumet
God morgenGod morgenhva har dere planer for dagen ? Her Er det klesvask å brette klær. Handle litt, også løpe/trille lang tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgenhva har dere planer for dagen ? Her Er det klesvask å brette klær. Handle litt, også løpe/trille lang tur
God morgenGod morgen folket!
Planer for dagen?
Amme/flaske er det første jeg gjør om morran. Får ikke til å våkne før ungen. Hvor gammel er din?en runde med heartstone, og en kopp med te før man begynner tanken på å amme og frokost til seg selv;P
Skal prøve å dusje og vaske flasker før jeg skal til lege å sette inn spiral 11:15! Snakk om dårlig tid. Må løpe:-DGod morgen![]()
Lite planer i dag. Så blir en kosedag
Deres planer?
Oisann. Da får du henge iSkal prøve å dusje og vaske flasker før jeg skal til lege å sette inn spiral 11:15! Snakk om dårlig tid. Må løpe:-D
husarbeid å treningGod morgen folket!
Planer for dagen?
deilig med litt luftHer er det hjemmetjeneste, frøkna er hjemme fra skolen og er ikke helt i form mens lillebror er forkjøla.. så da tenker jeg det blir å vaske kjøkken i dag egentlig... mulig jeg tar med lillebror ut for å trille litt bare for å få litt luft da![]()
ja det er det ! Tror ikke det er så ille her faktisk, men er nok glattskulle tatt meg en tur jeg også.. hadde det ikke hvert for at det er så sykt slappsete på veien....
Ja det er det jeg er redd for også! Kanskje det blir en tur på mølla istedenGod morgenher blir det en kosedag
deilig med løpe/trilletur da
skulle gjerne gjort det selv men er så glatt ute så drøyer litt.
God morgenkosedag
![]()
Deres?
Her er det sikkerlig dritt førehusarbeid å trening
deilig med litt luft
ja det er det ! Tror ikke det er så ille her faktisk, men er nok glatt
Ja det er det jeg er redd for også! Kanskje det blir en tur på mølla isteden![]()
Har sovet litt. Men hun lille her sover så innmari urolig til tider så ikke sålett å sove ved siden av henne. Og hun sover ikke uten meg! Nettene pleier å være grei daHåper du får sovet litt nå![]()
Det er kjedeligHer er det sikkerlig dritt føre![]()
Gjorde ikke egentlig det men takk allikevelSov godt![]()
husarbeid å trening![]()
deilig med litt luft
Ja det er det jeg er redd for også! Kanskje det blir en tur på mølla isteden![]()
Du får ta det forsiktig hvertfall om du ikke velger møllahusarbeid å trening![]()
deilig med litt luft
Da er det kos med en innedagLitt rydding i heimenog innekos.. Mini er ikke helt i form, så tror ikke vi skal ut på så mye
![]()
jepp... Godt jeg slipper å hente Vesla i barnehagenDet er kjedelig![]()
Okei, det blir litt langt unna. Jeg får sjekke litt rundtTrur ikke de har på barnashus, ikke her jeg bor hvertfall. Men om du bor i nærheten av Oslo så mener jeg det er butikk der som selger..
Da er det lit verre med kvaliteten på din søvn ja. Men hovedsaken er jo at nettene er braHar sovet litt. Men hun lille her sover så innmari urolig til tider så ikke sålett å sove ved siden av henne. Og hun sover ikke uten meg! Nettene pleier å være grei da
Okei, det blir litt langt unna. Jeg får sjekke litt rundt
Har familie i Oslo hvis jeg må sende de innom den butikken da![]()
ja det er jo kjekt å haJa det er det, og så skulle jeg hatt noe å fryse ned blåbærmosen i![]()
er det så kaldt ?Må visdt fyre i ovnen i dag!
ja jeg har brodder faktiskDu får ta det forsiktig hvertfall om du ikke velger mølla![]()
Er hun hjemme ?jepp... Godt jeg slipper å hente Vesla i barnehagen![]()