Hva er heartstone?en runde med heartstone, og en kopp med te før man begynner tanken på å amme og frokost til seg selv;P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er heartstone?en runde med heartstone, og en kopp med te før man begynner tanken på å amme og frokost til seg selv;P
Sov godtNå skal jeg rett og slett legge meg litt.. Sovet dårlig i natt
Det vil jeg tro!Neei. Gleder meg![]()
![]()
Syns også detDa er det best å holde seg inne![]()
Det er så gøyGod morgen. Her er det klær på agendaen også..![]()
Greit med en bil som vil starteGlatt ute, sier mannen
Bilen drar til verkstedet om under en time.
(den er nemlig motvillig til å starte hver morgen, slikt liker vi ikke)
Så jeg må kle på meg og lille og spise frokost om vi rekker det...
kos degen runde med heartstone, og en kopp med te før man begynner tanken på å amme og frokost til seg selv;P
ja voldsomtDet er så gøy![]()
Jeg gleder meg mer til å løpe eller trille tur kjenner jeg, det er tiltak i dagja voldsomthehe
Det skal vi gjøreTakk![]()
Høres veldig deilig ut med en dag uten store planer!! Dere nå kose dere masse![]()
Det var noe med det også
Er vel lurt av meg å se brukt først da![]()
Er veldig deilig. Nå ser det ut som vesla er klar for en dupp igjenGod morgendeilig med noen timer søvn!
Hadde vært greit å utelukke det![]()
Håper du får sovet litt nåNå skal jeg rett og slett legge meg litt.. Sovet dårlig i natt
God morgenhva har dere planer for dagen ? Her Er det klesvask å brette klær. Handle litt, også løpe/trille lang tur
Ja, da blir det ikke alltid like lett.Det kan være lurt ja, mye fint å finne damen jeg vil ikke ha store mønster eller masse farger eller egentlig bare et par farger jeg syntes er greit haha jeg kan være virkelig vrien serru
![]()
Ja, da blir det ikke alltid like lett.
Selger de skal på barnas hus slik at man kan få prøvd noen?
God morgenGod morgen! Jeg fant meg selv på topp 100 lista. Syns det var litt artig. Tviler på at jeg forblir der da.
Hva skjer i dag da godtfolk?
skulle tatt meg en tur jeg også.. hadde det ikke hvert for at det er så sykt slappsete på veien....Jeg gleder meg mer til å løpe eller trille tur kjenner jeg, det er tiltak i dag