Skravletråd februar!

Glatt ute, sier mannen

Bilen drar til verkstedet om under en time.
(den er nemlig motvillig til å starte hver morgen, slikt liker vi ikke)

Så jeg må kle på meg og lille og spise frokost om vi rekker det...
Greit med en bil som vil starte:-). Gubben her har vært skikkelig uheldig med de siste 2 bilene han har hatt. Har sluttet å gå etter kun noen måneder og mest sannsynlig noe med motoren som er gale. Og ganske dyrt å reparere. Nå trenger vi uansett ny og større bil men surt allikevel at han er så uheldig med bilkjøp. Den siste var til og med nettopp EU godkjent

Det var noe med det også :p
Er vel lurt av meg å se brukt først da;)

Det kan være lurt ja, mye fint å finne da :) men jeg vil ikke ha store mønster eller masse farger eller egentlig bare et par farger jeg syntes er greit haha jeg kan være virkelig vrien serru :P

God morgen :) hva har dere planer for dagen ? Her Er det klesvask å brette klær. Handle litt, også løpe/trille lang tur

Her er det hjemmetjeneste, frøkna er hjemme fra skolen og er ikke helt i form mens lillebror er forkjøla.. så da tenker jeg det blir å vaske kjøkken i dag egentlig... mulig jeg tar med lillebror ut for å trille litt bare for å få litt luft da :)

Det kan være lurt ja, mye fint å finne da :) men jeg vil ikke ha store mønster eller masse farger eller egentlig bare et par farger jeg syntes er greit haha jeg kan være virkelig vrien serru :P
Ja, da blir det ikke alltid like lett.
Selger de skal på barnas hus slik at man kan få prøvd noen?

Ja, da blir det ikke alltid like lett.
Selger de skal på barnas hus slik at man kan få prøvd noen?

Trur ikke de har på barnashus, ikke her jeg bor hvertfall. Men om du bor i nærheten av Oslo så mener jeg det er butikk der som selger..

Back
Topp