Jeg hadde en sånn smaksprøve pose i skapethuff da.. Jeg var i butikken i går kveld og handlet mat til knøtteEllers så hadde jeg gått tom i dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde en sånn smaksprøve pose i skapethuff da.. Jeg var i butikken i går kveld og handlet mat til knøtteEllers så hadde jeg gått tom i dag
![]()
Da er det kos med en innedaggod bedring til lille
![]()
Ha en flott dag dere ogsåGod morgenvåknet for 12 min siden. Skal vekke snuppa straks. Lot henne sove. Hun fikk prompet ut og sovnet til slutt. Om 15 min må vi være ute av døren. Ha en fin dag
![]()
Krysser fingre for detJa håper det fortsetter slik![]()
Å det er så kjedelig ! Snuppa her sovna på fanget i dag, så da var det bare å bære over i sengaVært ute å trillet nå, hun sovna i vognen. Men så fort jeg triller inn så våkner henne20 min søvn er jo ingenting
![]()
Kort spill mot andre spillere på nettetHva er heartstone?![]()
HahaRett etter at jeg trykka post så våkna hunhaha karma ass.
Hvor lang tid tar turen?Takk takk. Båten er forsinka da. Skulle gått nå :/
Så deilig hun fikk en god nattMå ha hatt ei trøtt og sliten frøken inatt. Natta varte 13 timer for hennemen dellig for mammaen som kunne bruke tiden i nyhuset mens min mamma satt "vakt" hjemme
måtte faktisk vekkes imorges for å rekke båten hjem
![]()
Faktisk veldig viktigDet er viktig det også![]()
Takk, vi koser oss masseÅåh....kos deg masse!![]()
Min er 3 uker og 3 dagerAmme/flaske er det første jeg gjør om morran. Får ikke til å våkne før ungen. Hvor gammel er din?
Yohoo, så bra!!Nesten 8000 innlegg i går..
Det lover braNesten 8000 innlegg i går..
Æsj da,regn er ikke noe koselig.Ja, spesielt når det regner masse ute og
Takk for det![]()
Så kjedelig:/ ikke mulighet til å la hun stå ute?Vært ute å trillet nå, hun sovna i vognen. Men så fort jeg triller inn så våkner henne20 min søvn er jo ingenting
![]()
Her også. Men er kos med fyr i peisen og innekosMå visdt fyre i ovnen i dag!
Haha er ikke første gang det har skjeddHahaselvfølgelig gjorde hun det!
![]()
ååh savner den tiden hvor min ville sove i armene mineÅ det er så kjedelig ! Snuppa her sovna på fanget i dag, så da var det bare å bære over i senga![]()
NeiSå kjedelig:/ ikke mulighet til å la hun stå ute?