Skravletråd februar!

Jaja.jeg refererer bare til det hs sa. Mulig for å.betrygge meg om at melka var bra nok. Har ingen vitenskapelig forskning på området,bare kommer med det jeg har hørt. Saken var at vekta hadde stagnert på ungen. Men nå på tur opp. Dermed går jeg ut fra at alt er bra.
Merkelig av hs uansett

http://www.ammebloggen.no/blog/2013/08/har-melka-nok-naering.html

Mer tiltro til ammehjelpen som skriver logikk enn en hs som snakker ulogisk.

At vekta er på tur opp er bra. Men å se på melka er lite vits.

Må ha hatt ei trøtt og sliten frøken inatt. Natta varte 13 timer for henne :) men dellig for mammaen som kunne bruke tiden i nyhuset mens min mamma satt "vakt" hjemme :)måtte faktisk vekkes imorges for å rekke båten hjem :)

Mye fint å finne brukt, bare redd jeg ikke finner det jeg vil ha nå brukt :P jeg har nemlig forelsket meg i et som jeg ikke har sett noen selge brukt :P ikke vet jeg om det er et passende sjal heller da jeg ikke fant noe info om det..
Det var noe med det også :p
Er vel lurt av meg å se brukt først da;)

Våknet 7.15 av alarmen min. Oppdaget at mannen var oppe og minst en av ungene. Kom til at da ligger jeg her til han sier at han trenger meg. Hørte innimellom lyder som tyder på kontroll, men sov. 8.15 stakk han hodet inn og sier ar han kjører ungene, jeg har ansvar for babyen.

Det er lett, hun sover her ved siden av meg.

Etter at hun holdt oss våken med et styr fra før tre til etter fem, så er jo det deilig.

Jeg elsker deg, var det jeg svarte da han stakk inn hodet og vekket meg.
Jeg er heldig som har en sånn mann.
Herlig med en mann som tar så godt vare på deg❤️

Tror turen jeg tenkte å ta idag utgår. Blåser ganske så godt så ser for meg at vi hadde blåst over ende både jeg og vognen. Regner visst ganske godt også syns jeg at jeg så da jeg stakk nesen utfor døren
Da er det best å holde seg inne:P

Glatt ute, sier mannen

Bilen drar til verkstedet om under en time.
(den er nemlig motvillig til å starte hver morgen, slikt liker vi ikke)

Så jeg må kle på meg og lille og spise frokost om vi rekker det...

God morgen :)
Har no plans idag. Må hvertfall til butikken snart. Skulle lage grøt til lille frøkna her, så er vi tomme for grøt :eek:
huff da.. Jeg var i butikken i går kveld og handlet mat til knøtte :P Ellers så hadde jeg gått tom i dag :P

God morgen :) hva har dere planer for dagen ? Her Er det klesvask å brette klær. Handle litt, også løpe/trille lang tur

Glatt ute, sier mannen

Bilen drar til verkstedet om under en time.
(den er nemlig motvillig til å starte hver morgen, slikt liker vi ikke)

Så jeg må kle på meg og lille og spise frokost om vi rekker det...
Er glatt her også... pass på :)

Back
Topp