Skravletråd februar!

Men litt vil vel samle seg på toppen uansett? Og hvordan vet jeg hva som er mye og hva som er lite? :P
Jo tykkere lag, jo fetere melk tenker jeg. Hs sa at så lenge du hadde noen millitmeter med fettlag så har du fet nok melk. Omså prøv, la det stå og så ta bilde og send eller vis hs :)

God morgen :) våknet for 12 min siden. Skal vekke snuppa straks. Lot henne sove. Hun fikk prompet ut og sovnet til slutt. Om 15 min må vi være ute av døren. Ha en fin dag :)

Min teller bare skrittene den uten å justere noe
Mange opererer jo med 10000 som mål
Min begynte på 10000, men setter ned om jeg ikke når, opp om jeg passerer.

Jeg bruker den for tiden egentlig bare som klokke..

Åh,så braaa :D :D

Hmm.. beste måten å finne det ut på er vel å pumpe eller håndmelke noe i et glass. Sett det i kjøleskapet i noen timer så ser du om du har fetere melk liggende på toppen :p eneste måten jeg vet om iallefall. :p

Ammehjelpen sier klart at man kan ikke se på melk om den er næringsrik eller ei. Og de aller, aller, aller fleste har god nok melk

Er man usikker bør man heller sjekke vektoppgang på babyen

Tror turen jeg tenkte å ta idag utgår. Blåser ganske så godt så ser for meg at vi hadde blåst over ende både jeg og vognen. Regner visst ganske godt også syns jeg at jeg så da jeg stakk nesen utfor døren
Har ikke stukket nesen ut av soveromsdøra engang jeg...

Men planlegger enten å gå tur, eller kjøre. Hm, bilen skal på verksted, om jeg er klar da kan vi slå to fluer i en smekk, jeg kan handle mens mannen er på verksted

Har ikke stukket nesen ut av soveromsdøra engang jeg...

Men planlegger enten å gå tur, eller kjøre. Hm, bilen skal på verksted, om jeg er klar da kan vi slå to fluer i en smekk, jeg kan handle mens mannen er på verksted
Gubben skal se på bil idag så får se om vi blir med hvis mini er våken fra luren da :-). Må en liten svipptur innom butikken jeg også :-). Glemte ett par ting ser jeg da jeg var i butikken i går:-)

Jo tykkere lag, jo fetere melk tenker jeg. Hs sa at så lenge du hadde noen millitmeter med fettlag så har du fet nok melk. Omså prøv, la det stå og så ta bilde og send eller vis hs :)
Hvor tykt vil også avhenge av hvor mye melk.

Jeg har en dl i kjøleskapet med noen få mm. 2?

Og min unge får absolutt nok mat altså, hun går godt opp i vekt.

Mengden fett varierer også med tid på døgnet og om du tar før eller etter amming, hvor lenge etter amming.

Merkelig av hs å komme med noe slikt.

Hvor tykt vil også avhenge av hvor mye melk.

Jeg har en dl i kjøleskapet med noen få mm. 2?

Og min unge får absolutt nok mat altså, hun går godt opp i vekt.

Mengden fett varierer også med tid på døgnet og om du tar før eller etter amming, hvor lenge etter amming.

Merkelig av hs å komme med noe slikt.
Jaja.jeg refererer bare til det hs sa. Mulig for å.betrygge meg om at melka var bra nok. Har ingen vitenskapelig forskning på området,bare kommer med det jeg har hørt. Saken var at vekta hadde stagnert på ungen. Men nå på tur opp. Dermed går jeg ut fra at alt er bra.

Back
Topp