Skravletråd februar!

Har vært på ultralyd i uke 13+2 og hun trodde det var jente :) men det blir spennende å se om det stemmer på OUL :) jeg har jentefølelse da, selvom alle andre liksom har guttefølelse :p skal på OUL den 15, syntes tiden går så sakte! Hehe..

Svangerskapet har vært så der :p kvalme og oppkast frem til 14 uker. Også er jeg veldig plaget med kynnere så skal få svangerskapspenger. det var akkuratt likt sist svangerskap. Men nå merker jeg mer at jeg får vondt i ryggen hvis jeg er mye "aktiv". Det hadde jeg ikke sist. Hvordan var ditt svangerskap? :)

Med meg var det helt likt. Alle trodde jeg skulle få en gutt utenom meg. Jeg hadde jentefølelsen❤️
15. Februar? Det blir spennende se om du eller de andre har rett :D

Mitt svangerskap føler jeg var ganske utfordrende.
Hadde ekstrem kvalme fra tidlig i stadiet. Fløy inn og ut av sykehuset pga. dehydrering de første 4 månedene.
Jeg sleit også med tidlige kynnere og måtte ta det med ro..!
I tillegg til det fikk jeg bekkenløsning (som jeg fortsatt sliter med) og jeg avsluttet med Svangerskapsforgiftning (som ikke gikk bort etter morkaka var ute heller) ..!

For å si det sånn da, så var jeg overlykkelig når jeg var ferdig å være gravid :D

Ja, syns det er helt sprøtt at 6 uker er gått allerede. Man merker virkelig ikke noe av denne permisjonstiden.
Hvor lenge har du igjen av din permisjon? :)
20 dager :p første dagen tilbake på jobb er 22 februar..
Heldigvis jobber jeg med barneklær.. så tilværelsen blir ikke såååååååå forandret :P
stadig klære som må brettes og ryddes.. Babyer i nærheten hele arbeidstiden :hilarious:

God morgen jenter.
Hva bringer dagen?

Her er det kjapp opprydding før jeg legger meg på sofaen med kaffekoppen :D
God morgen :)
Har no plans idag. Må hvertfall til butikken snart. Skulle lage grøt til lille frøkna her, så er vi tomme for grøt :o

Tror turen jeg tenkte å ta idag utgår. Blåser ganske så godt så ser for meg at vi hadde blåst over ende både jeg og vognen. Regner visst ganske godt også syns jeg at jeg så da jeg stakk nesen utfor døren

Med meg var det helt likt. Alle trodde jeg skulle få en gutt utenom meg. Jeg hadde jentefølelsen❤️
15. Februar? Det blir spennende se om du eller de andre har rett :D

Mitt svangerskap føler jeg var ganske utfordrende.
Hadde ekstrem kvalme fra tidlig i stadiet. Fløy inn og ut av sykehuset pga. dehydrering de første 4 månedene.
Jeg sleit også med tidlige kynnere og måtte ta det med ro..!
I tillegg til det fikk jeg bekkenløsning (som jeg fortsatt sliter med) og jeg avsluttet med Svangerskapsforgiftning (som ikke gikk bort etter morkaka var ute heller) ..!

For å si det sånn da, så var jeg overlykkelig når jeg var ferdig å være gravid :D

Rart det der altså, mamma har rett ❤️Hehe.. Ja, 15 februar :)

Oi! Stakkars deg, du fikk liksom hele pakka du:( skjønner godt du var glad når det var over da ja! Ikke ny graviditet på en stund da kan jeg tenke meg ;)

Åh,så braaa :D :D

Hmm.. beste måten å finne det ut på er vel å pumpe eller håndmelke noe i et glass. Sett det i kjøleskapet i noen timer så ser du om du har fetere melk liggende på toppen :p eneste måten jeg vet om iallefall. :p
Men litt vil vel samle seg på toppen uansett? Og hvordan vet jeg hva som er mye og hva som er lite? :P

Ja. Få litt på plass :) alt frøkna trenger har jeg handla inn, så det er klart. Og litt mat i skapene som holder seg til vi er innflytta. Tipper jeg og frøkna er i huset uka etter 12 feb-helga. Sånn 15/16 feb :)
Det er jo ikke lenge til:D

Back
Topp