Nei virkelig ikke, men hun kom seg ned da, å blir der til han kom hjem igjenIkke alltid så lett å skulle fungere helt optimalt da når slike ting skjer og så med en liten en da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei virkelig ikke, men hun kom seg ned da, å blir der til han kom hjem igjenIkke alltid så lett å skulle fungere helt optimalt da når slike ting skjer og så med en liten en da..
Veldig fin by ja!Der har jeg aldri vært, men har hørt det skal være vakkert der..
Dette var jo fantastiske nyheter!Husker dere vi hadde møte med PPT tjenesten angående språket til frøkna før jul?
Hun vi var i møte med har vært på observasjon i barnehagen, og vi har nå fått rapporten.
1. Det er ikke noe galt mad hodet hennes, hun er langt fra dum heller det motsatte. Det viste vi egentlig men greit å få det på papiret.
2. Hun har veldig god språkforståelse
3. det er kun språk ved tale hun sliter med.
Foruten den oppfølgingen hun får nå er det også anbefalt at hun skal få 5-7 timer oppfølging med spesialist i språk og gramatikk per uke
Jeg er utrolig glad nå
Utrolig glad hun er i en barnehage som virkelig vet hvordan de skal får den hjelpen til barna som trenger det![]()
Nei virkelig ikke, men hun kom seg ned da, å blir der til han kom hjem igjen
Flink du erNei får gjøre litt husarbeid
Er litt lettere å gå rett frem daHe he jeg skal ha de skrittene så da må jeg jo bare
Applaus for Kengu-vår!Ferdig! 220 ganger endte jeg på
Gjør det vet du.Veldig fin by ja!
Min andre gang der nå, var der som barn selv
Ellers går det bra med deg?
WOW så herligDrar en uke til Gran canaria med mannen....uten barn!!!![]()
Så flink vettuJa det er jeg![]()
Jeg er helt overveldetDette var jo fantastiske nyheter!
Så flott hun nå får den hjelpen hun trenger!
Uff da, så slitsomt for hamHan er forkjøla og klør i gommene, ikke en grei kombinasjon. For når kløen har roa seg kan du banne på at nesa er tett igjen eller at han hoster/nyser og så er man igang igjen![]()
Bra dere får hjelp, er sånn det skal væreBare den logoped hjelpen hun får nå hjelper
Er bare så utrolig takknemlig for den oppfølgingen hun får
Vrien idag?!Endelig sover lille Jherre så lang tid vi har brukt på å legge henne
![]()
Så bra!Gjør det vet du.
Har ganske mye å gjøre på jobben for tiden, så er ikke bestandig jeg orker å skravle på kvelden.
Mannen koser seg hjemme i permisjon
Ja, hun løper fra oss i dag.Vi får håpe på det.
Lurer på hvor mange jeg vil klare i dag, og ikke minst, hvor mange Kengu vil klare hun spurter i dag
Ikke så rartÅ nå er jeg halvdau
Hehe,jeg er ikke sånn rosa på meg selv, men på tuppa syns jeg det er gøyJeg er egentlig ikke noe glad i rosa i det hele tatt, men kommer meg ikke unna med ei "prinsesse" i hus
Så bra hun legger på seg igjenSå fintJeg har vært på helsestasjonen i dag. Lillemor har lagt litt dårlig på seg, men ser ut som det er på vei oppover nå. Ellers bare alt det hverdagslige med husarbeid, barn og middag
![]()
Tusen takk ♡Gratulerer så mye med lillesøster i magen!![]()