Nesten 3.000 skritte det214 ganger var planen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten 3.000 skritte det214 ganger var planen
Blir helt svett av å lese...Ennå mer slitsomt nå som jeg har gått mer
Ja det stemmerOpp og ned trappene ?
Ja jeg manglet 3000 skritt da jeg startetNesten 3.000 skritte det
He he jeg skal ha de skrittene så da må jeg jo bareBlir helt svett av å lese...
Fliink!!
Wow ! Mange trinn da ?Ja det stemmer
Ja. Men blir nok bedre. Snødd i hele dag.Kjedelig med is!
Eller 6.000 skritt dersom 1 er både opp og ned..Ja jeg manglet 3000 skritt da jeg startet
Uff da...Oi som det går unna her! Så morsomt da, skjønner ikke hvordan dere har tid til det, skikkelige racere
Har dere hatt en grei ettermiddag da?
Her fikk mini en knallstart på februar bokstavelig talt, han er så plaget med ørene, vært tett å blitt så mye trykk så trommehinna sprakkforferdelig vondt for lillegutten, og det verker i mammahjertet
uff daOi som det går unna her! Så morsomt da, skjønner ikke hvordan dere har tid til det, skikkelige racere
Har dere hatt en grei ettermiddag da?
Her fikk mini en knallstart på februar bokstavelig talt, han er så plaget med ørene, vært tett å blitt så mye trykk så trommehinna sprakkforferdelig vondt for lillegutten, og det verker i mammahjertet
Så braHusker dere vi hadde møte med PPT tjenesten angående språket til frøkna før jul?
Hun vi var i møte med har vært på observasjon i barnehagen, og vi har nå fått rapporten.
1. Det er ikke noe galt mad hodet hennes, hun er langt fra dum heller det motsatte. Det viste vi egentlig men greit å få det på papiret.
2. Hun har veldig god språkforståelse
3. det er kun språk ved tale hun sliter med.
Foruten den oppfølgingen hun får nå er det også anbefalt at hun skal få 5-7 timer oppfølging med spesialist i språk og gramatikk per uke
Jeg er utrolig glad nå
Utrolig glad hun er i en barnehage som virkelig vet hvordan de skal får den hjelpen til barna som trenger det![]()
Det orker ikke jeg på denne tiden av døgnetNei får gjøre litt husarbeid
Det er 14 trinnWow ! Mange trinn da ?
Hva slags husarbeid?Nei får gjøre litt husarbeid
Det er det ikkeEller 6.000 skritt dersom 1 er både opp og ned..
Så bra det ordner segHusker dere vi hadde møte med PPT tjenesten angående språket til frøkna før jul?
Hun vi var i møte med har vært på observasjon i barnehagen, og vi har nå fått rapporten.
1. Det er ikke noe galt mad hodet hennes, hun er langt fra dum heller det motsatte. Det viste vi egentlig men greit å få det på papiret.
2. Hun har veldig god språkforståelse
3. det er kun språk ved tale hun sliter med.
Foruten den oppfølgingen hun får nå er det også anbefalt at hun skal få 5-7 timer oppfølging med spesialist i språk og gramatikk per uke
Jeg er utrolig glad nå
Utrolig glad hun er i en barnehage som virkelig vet hvordan de skal får den hjelpen til barna som trenger det![]()
Akkurat det med språket hennes bekymrer meg en del, er ikke mer enn 1,5 år til hun skal begynne på skolen.Så bra det ordner seg![]()