Ja det er jegOkeidu er i mål nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jegOkeidu er i mål nå?
Jeg kjøpte min i fjor, kommet ny modell nåVet det, tror det er 4 år siden jeg kjøpte den der
Sliten jo , det ble jeg så absolutt!jeg bare må ! Kunne ikke gjøre det tidligere i Dag pga tennene
oi blir du ikke sliten ??
Gulvvask å klesvask å litt sånt
Du er rååååå
Ja det gjør det foreløpigmen hu er jo her hjemme, å fikk bare en tlf, så fikk så vondt av henne
Vi får håpe på det.Det er vel fra nå det tar seg opp her inne?
Jeg er egentlig ikke noe glad i rosa i det hele tatt, men kommer meg ikke unna med ei "prinsesse" i husLillesøster
Helt greit for meg,siden favorittfargen min er rosa![]()
![]()
Gratulerer så mye med lillesøster i magen!OUL overstått, alt så bra ut.
Det er ei LILLESØSTER, og storesøster er helt i 100 ♡♡
Morkaka lå ved framrevegg og jeg skal ha oppfølging ul i uke 28.
Skal også ha ul om ca 6-7 uker pga sykdommen jeg har.![]()
Helt okEn stressende en. Enn du?![]()
Haha70 ganger opp og ned trappen, fortsatt mangler jeg 2000 skritt
Lille U har sovet en stund, er ikke sikker på de eldsteEndelig sover lille Jherre så lang tid vi har brukt på å legge henne
![]()
Ha ha jeg spurter ikke akkuratVi får håpe på det.
Lurer på hvor mange jeg vil klare i dag, og ikke minst, hvor mange Kengu vil klare hun spurter i dag
gikk greitDet stemmer det, hvordan gikk det hos tannlegen?
ja uff, hun bare knall sammen å tok første fly nedJa det skjønner jeg godt, må være grusomt når man ikke er på samme plass heller...
Ja det må du jo bliSliten jo , det ble jeg så absolutt!
Hvor gammel er hun?Endelig sover lille Jherre så lang tid vi har brukt på å legge henne
![]()
Vi brukte også tid i dagEndelig sover lille Jherre så lang tid vi har brukt på å legge henne
![]()
Selvsagt klarte du detOppdatering om 30 minutter, tror dere jeg vil klare å komme på listen før det?
Å nå er jeg halvdauHahadu er flink!!
Ja, det er en ekkel tankeJa. Vi gikk ikke langt før vi gikk hjem igjen gitt. Er livredd for å dra med vokna i ett fall.
Gjør begge delergikk greitmen sykt ekkelt !
ja uff, hun bare knall sammen å tok første fly ned
Ja det må du jo bligår du eller løper du ?
Så koseligÅåh vært å kjøpt ting til dåp. Er så kos å handle inn til det![]()
Glad jeg ikke har trapperGjør begge deler![]()
Okey...Ha ha jeg spurter ikke akkurat