Flink du er.Ferdig! 220 ganger endte jeg på
Hvor mange skritt har du gått tilsammen i dag, og hva slags teller er det du bruker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er.Ferdig! 220 ganger endte jeg på
Så bra å få tilbakemelding som er positivHusker dere vi hadde møte med PPT tjenesten angående språket til frøkna før jul?
Hun vi var i møte med har vært på observasjon i barnehagen, og vi har nå fått rapporten.
1. Det er ikke noe galt mad hodet hennes, hun er langt fra dum heller det motsatte. Det viste vi egentlig men greit å få det på papiret.
2. Hun har veldig god språkforståelse
3. det er kun språk ved tale hun sliter med.
Foruten den oppfølgingen hun får nå er det også anbefalt at hun skal få 5-7 timer oppfølging med spesialist i språk og gramatikk per uke
Jeg er utrolig glad nå
Utrolig glad hun er i en barnehage som virkelig vet hvordan de skal får den hjelpen til barna som trenger det![]()
10318 skrittFlink du er.
Hvor mange skritt har du gått tilsammen i dag, og hva slags teller er det du bruker?
Det er en slik en til å ha på armen det...10318 skritt
Har polar loop![]()
Ja er til armen, har på tlf også men har ikke alltid den i lommaDet er en slik en til å ha på armen det...
Kjøpte en slik en til å ha i bukselommen for noen år siden og har vurdert å ta den frem igjen
Min er bare en gammeldags av denne typenJa er til armen, har på tlf også men har ikke alltid den i lomma
Min ser ut som et armebånd i grunnMin er bare en gammeldags av denne typen
![]()
Hvor lenge kan man egentlig bruke sjal?![]()
Okei10.000 skritt er målet.
Jammen du løper vel rask fra deNår jeg er på 53. plass med 17 innlegg så er det tett i bunden
Vet det, tror det er 4 år siden jeg kjøpte den derMin ser ut som et armebånd i grunn
Vil han ikke sove på dagen?![]()
jeg bare må ! Kunne ikke gjøre det tidligere i Dag pga tenneneDet orker ikke jeg på denne tiden av døgnet
Det er 14 trinn
Hva slags husarbeid?
oi blir du ikke sliten ??Ferdig! 220 ganger endte jeg på
Ja det gjør det foreløpigJa vi får prøve å få til det
Oj så ekkelt, håper det går bra!
Så flott!!! Nå ble jeg veldig gladHusker dere vi hadde møte med PPT tjenesten angående språket til frøkna før jul?
Hun vi var i møte med har vært på observasjon i barnehagen, og vi har nå fått rapporten.
1. Det er ikke noe galt mad hodet hennes, hun er langt fra dum heller det motsatte. Det viste vi egentlig men greit å få det på papiret.
2. Hun har veldig god språkforståelse
3. det er kun språk ved tale hun sliter med.
Foruten den oppfølgingen hun får nå er det også anbefalt at hun skal få 5-7 timer oppfølging med spesialist i språk og gramatikk per uke
Jeg er utrolig glad nå
Utrolig glad hun er i en barnehage som virkelig vet hvordan de skal får den hjelpen til barna som trenger det![]()
Gjør nok detJammen du løper vel rask fra de![]()
Det stemmer det, hvordan gikk det hos tannlegen?jeg bare må ! Kunne ikke gjøre det tidligere i Dag pga tennene
oi blir du ikke sliten ??
Gulvvask å klesvask å litt sånt
Du er rååååå
Ja det gjør det foreløpigmen hu er jo her hjemme, å fikk bare en tlf, så fikk så vondt av henne
jeg bare må ! Kunne ikke gjøre det tidligere i Dag pga tennene
oi blir du ikke sliten ??
Gulvvask å klesvask å litt sånt
Du er rååååå
Ja det gjør det foreløpigmen hu er jo her hjemme, å fikk bare en tlf, så fikk så vondt av henne
Det er vel fra nå det tar seg opp her inne?Gjør nok det
Hadde bare akkurat kommet hjem og spist middag så hadde ikke fått til mer.
Får ikke skravlet noe på dagen
LillesøsterRandom: hvordan gikk oul????![]()