Skravletråd februar!

Husker dere vi hadde møte med PPT tjenesten angående språket til frøkna før jul?

Hun vi var i møte med har vært på observasjon i barnehagen, og vi har nå fått rapporten.

1. Det er ikke noe galt mad hodet hennes, hun er langt fra dum heller det motsatte. Det viste vi egentlig men greit å få det på papiret.
2. Hun har veldig god språkforståelse
3. det er kun språk ved tale hun sliter med.

Foruten den oppfølgingen hun får nå er det også anbefalt at hun skal få 5-7 timer oppfølging med spesialist i språk og gramatikk per uke

Jeg er utrolig glad nå :)

Utrolig glad hun er i en barnehage som virkelig vet hvordan de skal får den hjelpen til barna som trenger det :)
Så bra å få tilbakemelding som er positiv

Vil han ikke sove på dagen?:rolleyes:

Han er forkjøla og klør i gommene, ikke en grei kombinasjon. For når kløen har roa seg kan du banne på at nesa er tett igjen eller at han hoster/nyser og så er man igang igjen :P

Det orker ikke jeg på denne tiden av døgnet
jeg bare må ! Kunne ikke gjøre det tidligere i Dag pga tennene
Det er 14 trinn
Hva slags husarbeid?
Ferdig! 220 ganger endte jeg på
oi blir du ikke sliten ??
Gulvvask å klesvask å litt sånt :)
Du er rååååå
Ja vi får prøve å få til det :)

Oj så ekkelt, håper det går bra!
Ja det gjør det foreløpig :) men hu er jo her hjemme, å fikk bare en tlf, så fikk så vondt av henne

Husker dere vi hadde møte med PPT tjenesten angående språket til frøkna før jul?

Hun vi var i møte med har vært på observasjon i barnehagen, og vi har nå fått rapporten.

1. Det er ikke noe galt mad hodet hennes, hun er langt fra dum heller det motsatte. Det viste vi egentlig men greit å få det på papiret.
2. Hun har veldig god språkforståelse
3. det er kun språk ved tale hun sliter med.

Foruten den oppfølgingen hun får nå er det også anbefalt at hun skal få 5-7 timer oppfølging med spesialist i språk og gramatikk per uke

Jeg er utrolig glad nå :)

Utrolig glad hun er i en barnehage som virkelig vet hvordan de skal får den hjelpen til barna som trenger det :)
Så flott!!! Nå ble jeg veldig glad :)

Du er rååååå

Ja det gjør det foreløpig :) men hu er jo her hjemme, å fikk bare en tlf, så fikk så vondt av henne
Det stemmer det, hvordan gikk det hos tannlegen?

Du er rååååå

Ja det skjønner jeg godt, må være grusomt når man ikke er på samme plass heller...

Back
Topp