Herlig du erHe he min var aldri sånn faktisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig du erHe he min var aldri sånn faktisk.
Foreløpig greit, 3 sykepleiere og totalt 8 stk på jobbHåper du får en fin dag på jobb
TakkHa ei god vakt![]()
Ja holdt meg til listenOi, det kan være skummelt?!
Gikk det bra?
Haha jaHehe, artig når de blir så frustrert![]()
Ikke så mye det daBlitt 3-4 cm bare
Er vel borte i løpet av natten..
TakkHa en fin vakt
Styrke sendes din vei!
Nei ikke i dagSå braVært på jobb?
He he han klatret mye daHerlig du er. Her er han skikkelig hissig om han ikke får det han vil ha
![]()
Er godt det også innimellomForeløpig greit, 3 sykepleiere og totalt 8 stk på jobb. Luksus
![]()
Nei i grunn ikke så myeGod kveld
Skjer det noe spennende her?
Det høres slik utVeldig også. Får nok en sterk vilje han her;-)
Hvordan er det nye huset?kjedelig med astmaanfall da
![]()
Hvorfor kunne ikke moren din bare være hjemme med frøkna da? Hadde spart deg for masse småbryderi![]()
Med den plassen vi har og måke, og med tung snø ble det faktisk en god treningDet er bra trening det!
God kveld! Nettopp satt mitt første spor her i tråden. Var ikke en gang delaktig i januarGod kveld
Skjer det noe spennende her?
Hvor lenge kan man egentlig bruke sjal?Ja det er sant, har heldigvis sluppet akkurat det jeg da.. men skal ha meg et sjal til hvertfall. Må ha et jeg kan bruke på markeder til sommeren også![]()
Ja. Ble bare surr og frøkna ble sur og trøtt. Jeg måtte springe mellom. Ikke rart astmaanfallene kom. Opp og ned bakken etter haugevis med spadetakSå kjedelig at hun ikke kunne være hjemmr
Uff, blitt syk?Hmm...da ble dagens handletur avlyst.. Mini er visst ikke i form![]()
Åååh. Når var det dere skulle dra?Å vips så satt man å bestillte biletter til NEW YOOORK![]()