Skravletråd februar!

Men jeg kan ikke sove på dagen, da får jeg ikke sove til natta :P
Du får ha en fin vakt snupp :)
Snør eller nå ser det ut som om det går mer over til regn. Men det har kommet litt snø i dag da..
Da er det nok lurt å holde seg våken;)
Takk, jeg koser meg med kontorjobb idag!

Seriøst.. mandagmårra blues!
hva skjer ?
Men jeg kan ikke sove på dagen, da får jeg ikke sove til natta :P
Du får ha en fin vakt snupp :)
Snør eller nå ser det ut som om det går mer over til regn. Men det har kommet litt snø i dag da..
random QUOTE men vi skulle jo møtes vi :o
Nei nå er det treningstid, huttetu gruer meg for jeg er så støl
flink du er :)
Å vips så satt man å bestillte biletter til NEW YOOORK :D
Hvor heldig da ? :D

Da er det nok lurt å holde seg våken;)
Takk, jeg koser meg med kontorjobb idag!

Ja og det har gått overraskende lett sånn siden det er en til som mer eller mindre har hvert våken i hele dag :P

Sov 2 timer i stede for 1 :p også har vi ingenting av mat jeg kan spise !!!! :O jeg og snuppa må snart ut så denne gravid kroppen får mat. Ikke spist noen ting uten om par drops :O men er jo ikke sulten heller ..... Brødet har blitt dårlig selvfølgelig :( orker ikke ta husarbeid på tom mage .... Jeg fant ut nå at jeg kan ta knekkebrød -.- da skal jeg lage meg noen knekkebrød :D :D

Snuppa sovnet i 12 tiden sammen med meg. Hun roper bæsj, så tror hun har forstoppelse enda :( da kan jeg gå på butikken med mat i magen
Får hun noe for denne forstoppelsen?:)

Vært å måket snø i nyhuset. Heftig trim, astmaanfall flere ganger, men det er gjort.. stress når mamma ikke gidda å være hjemme hos seg med frøkna, men absolutt skulle ha henne med i huset å være der.. endte jo opp med at jeg sprang opp og ned og inn i huset for å trøste imellom skuffeltakene.

Sliten!!!
Æsj det høres slitsomt ut!:rolleyes:
Blir godt med sofa i kveld!

Hoho, fikk du temmet det?!:P
Alt bra med tassen din?
Midt i økning dag to. Så blir lite gjort i huset:) men tassen klarer seg bra ;) ikke et min ro eller mulighet å få bakt brød dog:)

Håret står ennå ut i alle kanter lol:)

Back
Topp