Da var det på tide å komme seg på jobb
. Gi meg styrke, 4 kveldsvakter på rad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kos deg på jobb!Da var det på tide å komme seg på jobb. Gi meg styrke, 4 kveldsvakter på rad
![]()
Sov 2 timer i stede for 1også har vi ingenting av mat jeg kan spise !!!! :O jeg og snuppa må snart ut så denne gravid kroppen får mat. Ikke spist noen ting uten om par drops :O men er jo ikke sulten heller ..... Brødet har blitt dårlig selvfølgelig
orker ikke ta husarbeid på tom mage .... Jeg fant ut nå at jeg kan ta knekkebrød -.- da skal jeg lage meg noen knekkebrød
![]()
Snuppa sovnet i 12 tiden sammen med meg. Hun roper bæsj, så tror hun har forstoppelse endada kan jeg gå på butikken med mat i magen
Haha ser for meg en liten gutt som ruller rundt i hundehår og ler nådet hadde værr noe
![]()
Men skjønner at du ikke vil la han ligge på gulvet da![]()
Ja du och jagSå flink du er til å trene, snuppa![]()
Her snør det masse nåÆsj....savner sol og varme![]()
Men du får vel dagpenger?Det er veldig greit!Men man får ikke penger for de dagene de ikke har oppdrag!
Men den var veldig etterlengtet!
Oj da må jeg si du var flink altsåNei lærer aldri:-/. Men klarte å holde meg til listen![]()
Da vi var i arendal så la pappa J i sofaen, oppå katta sin plass så hun lå å rulla i masse kattehårUff, ja...æsjser det for meg jeg og..ikke aktuelt!
![]()
He he min var aldri sånn faktisk.Sant det. Freser i vei her og kan ikke forstå hvorfor han ikke får klatre på bordet
. River ned det han får tak i
Håper du får en fin dag på jobbDa var det på tide å komme seg på jobb. Gi meg styrke, 4 kveldsvakter på rad
![]()
Det er det så absoluttJada, det er jo bedre enn ingenting![]()
Nei, hvorfor skulle jeg det?Men du får vel dagpenger?
Ah sorry bare lurte jeg.Nei, hvorfor skulle jeg det?
Er ansatt i Adecco som barnehage assistent. Da får jeg betalt hver time jeg jobber, får jeg ikke jobb en dag så får jeg ikke betalt.
Det var dethørtes ut som en frustrerende morgen![]()
Det går helt fint!Ah sorry bare lurte jeg.
Nei nå er det treningstid, huttetu gruer meg for jeg er så støl