Skravletråd februar!

Mini har begynt på stå med stuebordet og er så hissig når han ikke får tak i det han vil ha. Som vi selvsagt har satt godt innpå bordet for at han ikke skal få tak i det :-)
Syns jeg ser en liten tass strekke seg og små frese fordi han ikke får tak i det han vil ha :p
Er vel ikke lenge før hun her begynner å klarte opp på bordet. Kjenner jeg gruer meg allerede :o

Syns jeg ser en liten tass strekke seg og små frese fordi han ikke får tak i det han vil ha :p
Er vel ikke lenge før hun her begynner å klarte opp på bordet. Kjenner jeg gruer meg allerede :o
Her freses det flere ganger til dagen. Har så lyst på alt fra fjernkontroll til pyntegjenstander

Vi bruker mest sjal, syntes det er så godt å bære i. Men ser han er veldig glad i selen også, men han likte ikke like godt å sitte på rygg i sele da. Da var sjalet bedre :P
Neste barn da skal jeg kjøoe og prøve sjal :)

Mini har begynt på stå med stuebordet og er så hissig når han ikke får tak i det han vil ha. Som vi selvsagt har satt godt innpå bordet for at han ikke skal få tak i det :-)
Bestemt liten kar du har ;)

God morgen og lykke til:D
Jeg skal til tannlege i morgen....uæh!
tannlegen er skrekk! :P
btw. hørte du hadde erfaring med 30 day shred.... :P funker det?

Vi har ikke plass til grind :o men hun har ganske mye gulvplass å boltre seg på :)
Måtte legge henne i vogna å trille litt. Å gjett hva, det snør, mye også :o

Her har vi såvidt fått plass til ei 80x80 grind.. På gulvet har hunden plassen sin.. Så der er der så mye pels at jeg nekter å legge ungen der. Selv om det nettopp er støvsugd..
Her regner det :p

Her har vi såvidt fått plass til ei 80x80 grind.. På gulvet har hunden plassen sin.. Så der er der så mye pels at jeg nekter å legge ungen der. Selv om det nettopp er støvsugd..
Her regner det :p
Haha ser for meg en liten gutt som ruller rundt i hundehår og ler nå :p det hadde værr noe :p
Men skjønner at du ikke vil la han ligge på gulvet da :p

Mandag, ny uke, ny måned.

Mann og barn ute av huset, bare meg og baby her.

Mannen kommer snart hjem da, litt snålt å ha mannen her hver dag egentlig. To mnd hjemme nå, starter på den tredje i dag.

Vel, han kommer forhåpentligvis med brød så vi får spise frokost og så skal vi bade vesla.

Etterpå skal jeg muligens på trilletur, om han ikke rapporterer at det er kommet mye mer snø.
Håper dere får en koselig dag:)

Back
Topp