Ja.. tror det blir lenge før skikkelig mildvær kommer, så må nok måke.Forsvinner ikke av seg selv med mindre mildværet kommer og det regner. Og du vil vel kanskje ha noe vekk før det;-)
Men vi burde hatt brøyter.men ingen virker å ha tid engang...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. tror det blir lenge før skikkelig mildvær kommer, så må nok måke.Forsvinner ikke av seg selv med mindre mildværet kommer og det regner. Og du vil vel kanskje ha noe vekk før det;-)
Her ville knapt frøkna ha verken mme eller grøt, så ble mest tull. Dermed ble det ikke tid til frokost da hun aldri kan leke alene..
Ja. Savner den tiden når babygymmen kunne holde henne opptatt i en halvtime men jeg fikk spist eller vaska klærDet er litt værre ja..
Men nå har jeg en som er oppe igjen jeg da, så får vel snart bare sette igang med det jeg skal trur jeg..
Ja det laver nedSnør det mye?
Det er aldri lurtSulten og på vei i butikken. Ingen god kombinasjon :-/
Ja. Savner den tiden når babygymmen kunne holde henne opptatt i en halvtime men jeg fikk spist eller vaska klær
Frøkna liker ikke bæreselen sinSer den, her brukes bæretøy mye når jeg skal gjøre ting og han ikke er enig. Koser seg heldigvis oppi dermen fryktelig upraktisk når jeg skal dusje da, men da sitter han i vippestoeln og ser på meg dusje om ikke jeg tar han med i dusjen
![]()
Her og.. enda! Hadde dratt i huset og måka nå, men har ikke bil :/Ja det laver ned
Frøkna liker ikke bæreselen sintyyypisk. Heller ikke vippestol. Blir bare sur
![]()
Ikke prøvd sjal nei. Har ergobaby 360.Har du prøvd sjal? Hva slags sele har du?
Ikke prøvd sjal nei. Har ergobaby 360.
Vi har ikke plass til grindHehe!her er han også aktiv for tiden.. Men mest i grinda da. Hater å ikke ha gulvplass han kan rulle rundt på
Nå måtte jeg forressten vekke han... Ellers blir resten av dagen bare tull![]()
Da får en bruke armeneJa.. tror det blir lenge før skikkelig mildvær kommer, så må nok måke.
Men vi burde hatt brøyter.men ingen virker å ha tid engang...
Gjorde vel kanskje det sist mnd også?Går fort i starten ser jeg
Håper det går bra2 stykker![]()
ja visdoms tenner![]()
Jada, gleder meg til å snuse![]()
Håper du slipper å vente så lengeSå sitter jeg å venter da. Pulsen er høy .
Hvis de ser blir jeg veldig gladHåper du slipper å vente så lenge
Vil dere vite kjønn?