Skravletråd februar!

Forsvinner ikke av seg selv med mindre mildværet kommer og det regner:-). Og du vil vel kanskje ha noe vekk før det;-)
Ja.. tror det blir lenge før skikkelig mildvær kommer, så må nok måke.

Men vi burde hatt brøyter.men ingen virker å ha tid engang...

Her ville knapt frøkna ha verken mme eller grøt, så ble mest tull. Dermed ble det ikke tid til frokost da hun aldri kan leke alene..

Det er litt værre ja..
Men nå har jeg en som er oppe igjen jeg da, så får vel snart bare sette igang med det jeg skal trur jeg..

Det er litt værre ja..
Men nå har jeg en som er oppe igjen jeg da, så får vel snart bare sette igang med det jeg skal trur jeg..
Ja. Savner den tiden når babygymmen kunne holde henne opptatt i en halvtime men jeg fikk spist eller vaska klær

Ja. Savner den tiden når babygymmen kunne holde henne opptatt i en halvtime men jeg fikk spist eller vaska klær

Ser den, her brukes bæretøy mye når jeg skal gjøre ting og han ikke er enig. Koser seg heldigvis oppi der :) men fryktelig upraktisk når jeg skal dusje da, men da sitter han i vippestoeln og ser på meg dusje om ikke jeg tar han med i dusjen :P

Ser den, her brukes bæretøy mye når jeg skal gjøre ting og han ikke er enig. Koser seg heldigvis oppi der :) men fryktelig upraktisk når jeg skal dusje da, men da sitter han i vippestoeln og ser på meg dusje om ikke jeg tar han med i dusjen :P
Frøkna liker ikke bæreselen sin:p tyyypisk. Heller ikke vippestol. Blir bare sur :p

Ikke prøvd sjal nei. Har ergobaby 360.

Vi bruker mest sjal, syntes det er så godt å bære i. Men ser han er veldig glad i selen også, men han likte ikke like godt å sitte på rygg i sele da. Da var sjalet bedre :P

Hehe! :p her er han også aktiv for tiden.. Men mest i grinda da. Hater å ikke ha gulvplass han kan rulle rundt på :(
Nå måtte jeg forressten vekke han... Ellers blir resten av dagen bare tull :p
Vi har ikke plass til grind :o men hun har ganske mye gulvplass å boltre seg på :)
Måtte legge henne i vogna å trille litt. Å gjett hva, det snør, mye også :o

Mini har begynt på stå med stuebordet og er så hissig når han ikke får tak i det han vil ha. Som vi selvsagt har satt godt innpå bordet for at han ikke skal få tak i det :-)

Så sitter jeg å venter da. Pulsen er høy .

Back
Topp