Ja. Det ble nok lite søvn i de månedeneStress!!hehe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Det ble nok lite søvn i de månedeneStress!!hehe!
Grei trening daArmene får nok kjørt seg idag og![]()
Liker når vi har sol og vår i maiHehe, såpass!her forsvant den heldigvis i mars
![]()
Ja. Det er fet absolutt. Men betennelse i skuldra så ekke det beste treninga..Grei trening da![]()
Liker når vi har sol og vår i maier mer vårmenneske enn vinter
![]()
Neste powernapen hennes, daa skal jeg lukke øyaHehedu må prøve å sove litt du og da
![]()
Godt det er flereSånn har vi hatt mye av her og.. Usj![]()
Ja. Vår/sommer. Men vi pleier ikke å ha så varme somre heller. Men pga alle insektene liker jeg bedre vårSamme her!mest sommermenneske..
Så kjedelig ! Det snør her å nåNå har det vel snødd 60-70 cm (holdt på i timesvis nå og) siden igår morges. Så mye måking
Nei da blir det verreJa. Det er fet absolutt. Men betennelse i skuldra så ekke det beste treninga..
Jaa. Men må jo gjøresNei da blir det verre![]()
Snør det mye?Så kjedelig ! Det snør her å nå
Dette kan gå gæliSulten og på vei i butikken. Ingen god kombinasjon :-/
Forsvinner ikke av seg selv med mindre mildværet kommer og det regnerJaa. Men må jo gjøres
Godt det er flereå nå er hun rene duracell kaninen her. Ruller rundt å roper
![]()
Ja. Vår/sommer. Men vi pleier ikke å ha så varme somre heller. Men pga alle insektene liker jeg bedre vår![]()
Kjenner på det samme. Har ikke fått spist frokost engang! Holder på å legge frøkna på lur nå
Her ville knapt frøkna ha verken mme eller grøt, så ble mest tull. Dermed ble det ikke tid til frokost da hun aldri kan leke alene..Spiste sammen med han før jeg la han jeg da, men jeg skulle lage opp sviskemos, aprikos mos og blåbær med eple. Gjøre klar grønnsakssuppe og dusje men han sov var planen... jaja vi får nå se på det![]()
Det er detVår er bra og, ja![]()