Skravletråd februar!

Snuppa har vondt i magen :( hun pleier å få det av krydder. Litt mer følsom mage :) men hun nekter å ta svisker og aprikos da ... Malt også. Så vi får prøve pære eller eple neste gang :) lage opp litt så det bare er å tine ved behov tenker jeg

Snuppa har vondt i magen :( hun pleier å få det av krydder. Litt mer følsom mage :) men hun nekter å ta svisker og aprikos da ... Malt også. Så vi får prøve pære eller eple neste gang :) lage opp litt så det bare er å tine ved behov tenker jeg

kjedelig når det er sånn :(
føler med dere!

Da har vesla omsider sovnet på meg etter 3t med soving og mat omhverandre. Så da får jeg prøve å legge henne i sin seng;) satser på en god natt:)

Haha. Det ekke rød.det er oransje faktisk :p men hadde gjort seg med litt lysere nyanser der ja :p
Hahaha :p nei min mann er ikke fargeblind..eller? Neida han er ikke det. Men organgsje :o det er nesten enda værre :p dere må male. For dere får lov til det? Eller?

Synes bæreselen er litt knotete. Må liksom stå rett opp rak føler jeg. Ikke mye bøy og tøy :p

Her er det bøy og tøy med både sele og sjal :P men jeg syntes han sitter bedre i sjalet, selv om han virker veldig fornøyd i selen også så ikke godt å si egentlig :P

Hvert hos tannlegen, gjort ærend i byen, handla mat, rydda hjemme, lagd og spist middag, bada barn, lagt bar, tilbake til butikken da jeg glemte grøt og NAN, tilbake for å vugge rundt på en pjusk Knøtte som nå endelig sover.

Håper på det jeg også..
Han har ikke feber, men sliter med å holde mat nede... Så dermed er ikke humøret hans heeeeelt på topp

Hørtes hektisk ut, håper han blir fort bra igjen. Masse god bedring til knøttet :)

Nei får sove :) blødd neseblod halvannen time. Er pga albyl-e etter en time snøt jeg meg og da kom det klumper. Kom en til i stad som landet på dynen så må skifte på sengen i morgen. Orker ikke nå :p opp om 5 1/2 time så håper jeg får sove nå :) gleder meg til 2 års kontroll :D den før jul hadde vi måtte komme tilbake for henne pratet mindre. Nå fosser det ut ord etter ord med setninger :D god natt alle herlig damer ❤️

Back
Topp