Skravletråd februar!

Vært å måket snø i nyhuset. Heftig trim, astmaanfall flere ganger, men det er gjort.. stress når mamma ikke gidda å være hjemme hos seg med frøkna, men absolutt skulle ha henne med i huset å være der.. endte jo opp med at jeg sprang opp og ned og inn i huset for å trøste imellom skuffeltakene.

Sliten!!!

Det er absolutt noe å prøve ut, hadde aldri gjort det om ikke det var for at jeg fikk ett. Og nå sikler jeg på flere, de skulle bare ha kostet litt mindre :P
De er dyre ja :p spesielt når man hr kjøpt det meste av gadgets i et håp om å få ei litt mindre krevende frøken :p

Vært å måket snø i nyhuset. Heftig trim, astmaanfall flere ganger, men det er gjort.. stress når mamma ikke gidda å være hjemme hos seg med frøkna, men absolutt skulle ha henne med i huset å være der.. endte jo opp med at jeg sprang opp og ned og inn i huset for å trøste imellom skuffeltakene.

Sliten!!!
Hvordan er det nye huset? :) kjedelig med astmaanfall da :(

Hvorfor kunne ikke moren din bare være hjemme med frøkna da? Hadde spart deg for masse småbryderi :o

Sliten!!!
Så kjedelig at hun ikke kunne være hjemmr

De er dyre ja :p spesielt når man hr kjøpt det meste av gadgets i et håp om å få ei litt mindre krevende frøken :p

Ja det er sant, har heldigvis sluppet akkurat det jeg da.. men skal ha meg et sjal til hvertfall. Må ha et jeg kan bruke på markeder til sommeren også :P

Hjelpes det er jo rene skøytebanen ute. Noe jeg ikke så pga snøen. Men jeg tror jeg må ha sett ut som en sprelledukke der jeg kaver som en gal med hund og barnevogn..

Her er det snøstorm ute idag :p

Landet vi på noe plan for målsettingen for dagen? Ingen tok stat ved midtnatt antar jeg, men vi kan ta en 10-10 eller 10-24 om noen vil?
Alltid artig med mål:)
Men får ikke bidratt så mye desverre...

Back
Topp