Det er det så absolutt![]()
Er tungt å komme igang etter å ha vært inaktiv i over et år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det så absolutt![]()
Da vi var i arendal så la pappa J i sofaen, oppå katta sin plass så hun lå å rulla i masse kattehår![]()
"Oii da" sier pappaja det var oiida
Åja. Håper du kosa segNei skulle møte ei venninne
De er dyre jaDet er absolutt noe å prøve ut, hadde aldri gjort det om ikke det var for at jeg fikk ett. Og nå sikler jeg på flere, de skulle bare ha kostet litt mindre![]()
Nå, hva skjer?Seriøst.. mandagmårra blues!
Ha ei god vaktDa var det på tide å komme seg på jobb. Gi meg styrke, 4 kveldsvakter på rad
![]()
Tok treningen med måking idag jegNei nå er det treningstid, huttetu gruer meg for jeg er så støl
Hvordan er det nye huset?Vært å måket snø i nyhuset. Heftig trim, astmaanfall flere ganger, men det er gjort.. stress når mamma ikke gidda å være hjemme hos seg med frøkna, men absolutt skulle ha henne med i huset å være der.. endte jo opp med at jeg sprang opp og ned og inn i huset for å trøste imellom skuffeltakene.
Sliten!!!
Det vil jeg tro det er jaEr tungt å komme igang etter å ha vært inaktiv i over et år![]()
Det er bra trening det!Tok treningen med måking idag jeg
Ja det gjorde jegÅja. Håper du kosa seg![]()
Så kjedelig at hun ikke kunne være hjemmrVært å måket snø i nyhuset. Heftig trim, astmaanfall flere ganger, men det er gjort.. stress når mamma ikke gidda å være hjemme hos seg med frøkna, men absolutt skulle ha henne med i huset å være der.. endte jo opp med at jeg sprang opp og ned og inn i huset for å trøste imellom skuffeltakene.
Sliten!!!
De er dyre jaspesielt når man hr kjøpt det meste av gadgets i et håp om å få ei litt mindre krevende frøken
![]()
Alltid artig med målLandet vi på noe plan for målsettingen for dagen? Ingen tok stat ved midtnatt antar jeg, men vi kan ta en 10-10 eller 10-24 om noen vil?
God ettermiddag og velkommen til februarGoood morgen!hurra for ny måned!
![]()
Alt tipp toppHei på dere jenter
Alt vel?
God mandag og 1.feb![]()