JUhu.
Klokken er 02:45 og jeg har to våkne barn og jobb i morgen
Å nei, så kjedelig. Håper de har sovnet igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JUhu.
Oii da. Håper dere fikk litt søvnJUhu.
Haha. Sånn skikkelig dyp oransj. Vet ikke enda. Tviler på vi får male der?tHahahanei min mann er ikke fargeblind..eller? Neida han er ikke det. Men organgsje
det er nesten enda værre
dere må male. For dere får lov til det? Eller?
Masse kjekkaserOh er det søte politimenn der?
Så deilig å styre litt derVar bare jeg som dro. Frøkna var lagt for kvelden så mamma og pappa var hjemme med henne.
Handla inn noe til huset,pakka ut litt og satt noe mat i skapene klart til den store innflyttingsdagen om 11 dager![]()
Hoho men dere skal vel ikke ta la hun sove på eget rom ennå?Haha. Sånn skikkelig dyp oransj. Vet ikke enda. Tviler på vi får male der?tom frøkna blir gærn av å sove der inne, så kanskje
![]()
Greit å forhøre seg litt jaJo har tenkt tanken, frøkna var sånn når hu startet i barnehagen. Hu har pelsdyr, husstøv, pollen og melklillebror har bare melk foreløpig som vi vet om hvertfall og jeg har masse Haha så ikke utenkelig.
Men vi skal på 6 mnd kontroll på onsdag så høre med legen da. Ellers så får jeg be om en legetime hos fastlegen min og ikke han teite vikarlegen som bare sier "det er bare et virus der går over"![]()
Bra hun får det ut!Tror hun var stappet. Hatt 2 fulle bæsje bleier + bæsjet i baljen sin når henne badet![]()
Så dumt daSkikkelig kjipt at det ikke var noen fra i fjor på det kurset kengubarnet er meldt på.
God morgenda har vi sover fra kl 1 til nå
![]()
God morgen alle sammen
Hva er deres planer for dagen?![]()
Jeg skal på 6 - ukers kontroll hos legen og få besøk til lunsj![]()
Hun er 12 uker i dagHvor gammel er lille gullet ditt? Heldige du!! Høres deilig ut med en god natts søvn![]()
Med hennes oppvåkninger og opp om natta så blir hun på vårt rom inntil videreHoho men dere skal vel ikke ta la hun sove på eget rom ennå?eller?
God morgenGod morgen alle sammen
Hva er deres planer for dagen?![]()
Jeg skal på 6 - ukers kontroll hos legen og få besøk til lunsj![]()
Ja. Få litt på plassSå deilig å styre litt der![]()
Tipper dere gleder dere!
Ah sånn å forståHar mine dager ja
Må forberede meg på å komme tilbake på jobb![]()