Du kan jo ofteMå jo det når jeg kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo ofteMå jo det når jeg kan
God morgenGod morgen alle sammen
Er trøtt jeg !
Ååh....kos deg masse!I dag skal jeg også til Trondheim, skal være med ei venninne,vi skal på cafe og kose ossogså kjøpe små rosa klær ♡♡
Jo tykkere lag, jo fetere melk tenker jeg. Hs sa at så lenge du hadde noen millitmeter med fettlag så har du fet nok melk. Omså prøv, la det stå og så ta bilde og send eller vis hsMen litt vil vel samle seg på toppen uansett? Og hvordan vet jeg hva som er mye og hva som er lite?![]()
Starta med 20 minutter forsinka båt. Men nå er vi endelig ombore hurtigbåten påvei hjemGod tur og kjør pent![]()
Lurt og få deg ekstra søvn daNå skal jeg rett og slett legge meg litt.. Sovet dårlig i natt
Kjipt i grunnHvorfor må det bli så kaldt igjen da!
God morgenGod morgen. Fått sove til 6.30 idag
. Mini kan hvis han vil
![]()
Jøss, så braJa haha! Var ganske sliten da hun endelig sovna![]()
Hun sover ennå faktisk![]()
Good morningGod morgen jenter![]()
God morgenGod morgen jenter.
Hva bringer dagen?
Her er det kjapp opprydding før jeg legger meg på sofaen med kaffekoppen![]()
Mange opererer jo med 10000 som målMin teller bare skrittene den uten å justere noe
Ja håper det fortsetter slikGod morgenså deilig!
Åh,så braaa![]()
![]()
Hmm.. beste måten å finne det ut på er vel å pumpe eller håndmelke noe i et glass. Sett det i kjøleskapet i noen timer så ser du om du har fetere melk liggende på toppeneneste måten jeg vet om iallefall.
![]()
Har ikke stukket nesen ut av soveromsdøra engang jeg...Tror turen jeg tenkte å ta idag utgår. Blåser ganske så godt så ser for meg at vi hadde blåst over ende både jeg og vognen. Regner visst ganske godt også syns jeg at jeg så da jeg stakk nesen utfor døren
Gubben skal se på bil idag så får se om vi blir med hvis mini er våken fra luren daHar ikke stukket nesen ut av soveromsdøra engang jeg...
Men planlegger enten å gå tur, eller kjøre. Hm, bilen skal på verksted, om jeg er klar da kan vi slå to fluer i en smekk, jeg kan handle mens mannen er på verksted
Hvor tykt vil også avhenge av hvor mye melk.Jo tykkere lag, jo fetere melk tenker jeg. Hs sa at så lenge du hadde noen millitmeter med fettlag så har du fet nok melk. Omså prøv, la det stå og så ta bilde og send eller vis hs![]()
Jaja.jeg refererer bare til det hs sa. Mulig for å.betrygge meg om at melka var bra nok. Har ingen vitenskapelig forskning på området,bare kommer med det jeg har hørt. Saken var at vekta hadde stagnert på ungen. Men nå på tur opp. Dermed går jeg ut fra at alt er bra.Hvor tykt vil også avhenge av hvor mye melk.
Jeg har en dl i kjøleskapet med noen få mm. 2?
Og min unge får absolutt nok mat altså, hun går godt opp i vekt.
Mengden fett varierer også med tid på døgnet og om du tar før eller etter amming, hvor lenge etter amming.
Merkelig av hs å komme med noe slikt.