Skravletråd februar!

huff da.. Jeg var i butikken i går kveld og handlet mat til knøtte :P Ellers så hadde jeg gått tom i dag :P
Jeg hadde en sånn smaksprøve pose i skapet :D så hun fikk grøt likevel. Men det ble en butikktur likevel :D

Vært ute å trillet nå, hun sovna i vognen. Men så fort jeg triller inn så våkner henne :o 20 min søvn er jo ingenting :p

Må ha hatt ei trøtt og sliten frøken inatt. Natta varte 13 timer for henne :) men dellig for mammaen som kunne bruke tiden i nyhuset mens min mamma satt "vakt" hjemme :)måtte faktisk vekkes imorges for å rekke båten hjem :)
Så deilig hun fikk en god natt:D

Amme/flaske er det første jeg gjør om morran. Får ikke til å våkne før ungen. Hvor gammel er din?
Min er 3 uker og 3 dager:) poden spiser kl 0600 på morgenen og sover med far til 0900 (så mat igjen ) akkurat de timene er blitt "mine alene timer" når far er hjemme:)

Å det er så kjedelig ! Snuppa her sovna på fanget i dag, så da var det bare å bære over i senga :)
ååh savner den tiden hvor min ville sove i armene mine :) det er bare å glemme nå :(
Så kjedelig:/ ikke mulighet til å la hun stå ute?
Nei :( vi har ingen ordentlig uteplass. Er bare en liten parkeringsplass til bilen, så er det rett ut på veien, så tør ikke la hun sove ute da, pluss at det brøytebilen er ute å herjer her nå :p

Back
Topp