Hadde noen planer du daFå en liten tass til å sove, så skal jeg gjøre husarbeid, pakke til frøkna og slappe av litt...
Dine planer da?
Ingenting for første gang denne uken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde noen planer du daFå en liten tass til å sove, så skal jeg gjøre husarbeid, pakke til frøkna og slappe av litt...
Dine planer da?
Hadde noen planer du da
Ingenting for første gang denne uken
Jepp. Slik vi og tenker. Gav henne en paracet inatt så hun fikk sove litt iallefall. så hun ikke hadde det så braJa det er det, han sliter med å sove nå og men forhåpentligvis får han sove i natt med paracet innabords.. heller en plaget unge på dagen og en som forhåpentligvis sove til natta enn omvendt..
Forhåpentligvis sofa, te og pleie formen. Enn du?Hva Er planene for kvelden?
Nei skjønner detJa blir sånn når jeg ikke får gjort noe annet enn å stelle med baby på dagen
Det hørtes deilig ut, har og lyst til å gjøre ingenting![]()
Sofaen er min planForhåpentligvis sofa, te og pleie formen. Enn du?
Liker den planen!Sofaen er min plan
Høres ut som en ypperlig mulighet til å slappe avHjemme fra jobb nå
"Middagen" er i ovnen, lille U mates av pappaen, eldsten gjør lekser og frøkna leker med klistremerker.
Jeg tror jeg slapper av litt nå, jeg
Jepp. Slik vi og tenker. Gav henne en paracet inatt så hun fikk sove litt iallefall. så hun ikke hadde det så bra![]()
Nei skjønner det
He he ja det gleder jeg meg til
Hun spiser mye bedre idag iallefallGår det bedre med henne eller?
Hun spiser mye bedre idag iallefallfokuserer på mme fremfor fast. Igår spiste hun veldig dårlig. Men er fremdeles surklete og tett :/
Hva er det til middag.?Hjemme fra jobb nå
"Middagen" er i ovnen, lille U mates av pappaen, eldsten gjør lekser og frøkna leker med klistremerker.
Jeg tror jeg slapper av litt nå, jeg
Det gjør jeg ogsåLiker den planen!
Det er ikke middag, det er "middag"Hva er det til middag.?
Blir det skravling ikveld da?Det gjør jeg også
Altså helt fri er jeg jo ike må legge sammen klær og rydde littMen det viktigste er egentlig flasker, pakke og få baby til å sove og om jeg ikke får gjort mer så får jeg ta det i morra. Tviler nemlig på at noen kommer å tar husvaska fra meg
Ser jeg og frem til, en dag det passer Hehe![]()
Om jeg orker; )Blir det skravling ikveld da?
Ja. Første forkjølelse hun har. Synes synd på henne. Fikk i henne litt ferdiggrøt fra semper med fersken igår. Nesten det meste hun spisteJa bare la henne få spise det hun selv ønsker nåkjedelig når de er syke, håper hun blir fort bra igjen ❤