Skravletråd februar!

Hadde noen planer du da

Ingenting for første gang denne uken

Ja blir sånn når jeg ikke får gjort noe annet enn å stelle med baby på dagen :)

Det hørtes deilig ut, har og lyst til å gjøre ingenting :P

Ja det er det, han sliter med å sove nå og men forhåpentligvis får han sove i natt med paracet innabords.. heller en plaget unge på dagen og en som forhåpentligvis sove til natta enn omvendt..
Jepp. Slik vi og tenker. Gav henne en paracet inatt så hun fikk sove litt iallefall. så hun ikke hadde det så bra :(

Hjemme fra jobb nå :)
"Middagen" er i ovnen, lille U mates av pappaen, eldsten gjør lekser og frøkna leker med klistremerker.
Jeg tror jeg slapper av litt nå, jeg

Nei skjønner det

He he ja det gleder jeg meg til

Men det viktigste er egentlig flasker, pakke og få baby til å sove og om jeg ikke får gjort mer så får jeg ta det i morra. Tviler nemlig på at noen kommer å tar husvaska fra meg :P

Ser jeg og frem til, en dag det passer Hehe :P

Hun spiser mye bedre idag iallefall :) fokuserer på mme fremfor fast. Igår spiste hun veldig dårlig. Men er fremdeles surklete og tett :/

Ja bare la henne få spise det hun selv ønsker nå :) kjedelig når de er syke, håper hun blir fort bra igjen ❤

Men det viktigste er egentlig flasker, pakke og få baby til å sove og om jeg ikke får gjort mer så får jeg ta det i morra. Tviler nemlig på at noen kommer å tar husvaska fra meg :p

Ser jeg og frem til, en dag det passer Hehe :p
Altså helt fri er jeg jo ike må legge sammen klær og rydde litt

Ja bare la henne få spise det hun selv ønsker nå :) kjedelig når de er syke, håper hun blir fort bra igjen ❤
Ja. Første forkjølelse hun har. Synes synd på henne. Fikk i henne litt ferdiggrøt fra semper med fersken igår. Nesten det meste hun spiste :)

God bedring til din og ♡

Back
Topp