Skravletråd februar!

det gikk greit, var der fordi jeg trakk visdoms tenner på mandag, å hadde så vondt så hadde jeg visst en grønnsaks bit som satt nedi der :eek: hu rørte på den, å jeg hylte :p
en grønnsaksbit faktisk :hilarious::hilarious::hilarious:
sorry at jeg ler. Men du var så hissig på tannlegen i går :P

det kan hende det var avsender som skrev det :) dette var jo privatkjøp
åja skjønner
glemte å spørre hvordan det gikk der når jeg snakka med deg... trøtt.no
ikke tenk på det ! Fytti katta å vondt
ja. jeg ble litt letta nå. Da er vi ihvertfall i gang med noe.
ja kjempe bra :)
Hvordan gikk det hos tannlegen? :)
bra :) skylte litt og sånn,
en grønnsaksbit faktisk :hilarious::hilarious::hilarious:
sorry at jeg ler. Men du var så hissig på tannlegen i går :P
Ja det er litt lættis, men den sto sånn på tvers nedi der, ikke rart jeg har hatt vondt, å dårlig smak i munnen, bare hu kom nærat den biten så hylte jeg !!!

Bekkenløsning og sørpe måking er ikke noe særlig. Prøver å hente meg inn litt nå, skal hente tuppa i barnehagen og kjøre til ei venninne.

åja skjønner
ikke tenk på det ! Fytti katta å vondt
ja kjempe bra :)
bra :) skylte litt og sånn,

Ja det er litt lættis, men den sto sånn på tvers nedi der, ikke rart jeg har hatt vondt, å dårlig smak i munnen, bare hu kom nærat den biten så hylte jeg !!!
skjønner jo at det gjorde vondt. å godt du fant ut av det. men ja.. det er litt lættis :P

Bekkenløsning og sørpe måking er ikke noe særlig. Prøver å hente meg inn litt nå, skal hente tuppa i barnehagen og kjøre til ei venninne.
Ååh jeg måkte snø i fjor når jeg var gravid. Fyyy pokker det sleit på bekkenet ja :o lå på sofaen en uke etterpå.

Ja. Ser den. Når frøkna har måtte få paracet har det vært viktigst at hun får de på kveld eller natt når hun tydelig plages med å sove

Ja det er det, han sliter med å sove nå og men forhåpentligvis får han sove i natt med paracet innabords.. heller en plaget unge på dagen og en som forhåpentligvis sove til natta enn omvendt..

Back
Topp