Skravletråd februar!

Ja litt så han fikk sove i morres, men med bare 3 i døgnet må det planlegges når han kan få. Så blir nok til kvelden igjen og da evt en på natta ved behov..
Ja. Ser den. Når frøkna har måtte få paracet har det vært viktigst at hun får de på kveld eller natt når hun tydelig plages med å sove

understellet jeg hadde på vei i posten har kommet til rette ! håper det her helt nå, håper det! slipper vi å kjøpe ny vogn :D

orker ikke å lese tilbake hva folk har skrevet :p skal straks i gang med husarbeid. hadde noen kommet på besøk her hadde de snudd i døra så ille er det her nå etter sykdom og en mann som er sliten etter jobb og en mamma som ikke har orket stort :eek: *flaut*

idag skal snuppa legges 15 min før. altså 19:00 :) må fores med banan og smoothie rett før legging. for siste dagene har hun våknet sulten. da er matlysten på vei tilbake hvertfall :D

Last edited:
Uff da håper dere finner ut av det snart da
ja jeg også, nå har jeg bestilt time hos legen, så får håpe det går bedre i kveld da.
Så fin du er ♡ ble kjempeflott :)
tusen takk :D
Har hun noen symptomer?
Håper hun ikke har det og at det ordner seg :)
symptomer og symptomer. Skjedd ofte i det siste at hun våkner et par timer etter at hun har sovnet å kaster opp. Noen ganger kun melk og grøt, andre ganger alt hun har spist i løpet av dagen. Noen ganger stopper det der, andre ganger holder hun på til mage syra kommer
huff håper dere finner ut av hva det er snart :)
Nei....hadde vært våken siden kl 06:(
Åja :( når slutta du på jobb da ?

understellet jeg hadde på vei i posten har kommet til rette ! håper det her helt nå, håper det! slipper vi å kjøpe ny vogn :D

orker ikke å lese tilbake hva folk har skrevet :p skal straks i gang med husarbeid. hadde noen kommet på besøk her hadde de snudd i døra så ille er det her nå etter sykdom og en mann som er sliten etter jobb og en mamma som ikke har orket stort :eek: *flaut*

idag skal snuppa legges 15 min før. altså 19:00 :) må fores med banan og smoothie rett før legging. for siste dagene har hun våknet sulten. da er matlysten på vei tilbake hvertfall :D
Tror jeg så du hadde skrevet det i den barnevogn gruppa ? :P

Tror jeg så du hadde skrevet det i den barnevogn gruppa ? :p
på fb? jeg har skrevet der inne så da må det være ei annen ei :) jeg er ganske hemmelig på fb da det ikke er alle som vet jeg er gravid og gravditeten min skal ikke ut der :)

da fikk jeg telefon fra legen.
Hun bestiller UL time til Vesla.
Pluss at hun skal til vurdering på barnepoliklinikken på SiV

nei får kle på meg og hente snuppa i bhg :)

Back
Topp