Wii, flere premierLagt til en premie til i topp 100![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wii, flere premierLagt til en premie til i topp 100![]()
![]()
![]()
Her er det sol faktisk. i HarstadI Trondheim laver snøen ned... Føler meg innestengt. Hvordan er været i resten av Norge?
Her på østlandet er det strålende sol. (irriterende, for da ser jeg hvor møkkete vinduene i stua erHer er det sol faktisk. i Harstad![]()
Haha, nøyaktig min tanke ogHer på østlandet er det strålende sol. (irriterende, for da ser jeg hvor møkkete vinduene i stua er)
Det er kanskje det som er ille med våren? Man ser altfor godt det støvet man burde fjernaHer på østlandet er det strålende sol. (irriterende, for da ser jeg hvor møkkete vinduene i stua er)
Nemlig. Ekstra deilig når man tar seg selv i nakken å begynne å vaskeDet er kanskje det som er ille med våren? Man ser altfor godt det støvet man burde fjerna![]()
Er egentlig litt glad for at jeg har en baby som trenger mammaen sin litt for ofte. Så kan støvet ligge et kvarter ekstra. HihiNemlig. Ekstra deilig når man tar seg selv i nakken å begynne å vaske
Nei....hadde vært våken siden kl 06Kjedelig ! Ikke sovet nok ?
Sluttet kl 0430Når er vakten din over?
Skal dere gjenta det da?Var første gang da
Her flytter vi neste fredag så vaskingen blir heldigvis gjort i denne leiligheten av mannenNemlig. Ekstra deilig når man tar seg selv i nakken å begynne å vaske
Da tar du grådig feilHaha og jeg som trudde de fleste hadde flotte passbilder![]()
Hvilke smokker er det der?Da har jeg bestilt nye smokker til Knøtte med små knotter på som masserer gommene.
Hadde de til Vesla også når hun begynte med tenner.. Hun ville ikke ha andre smokker til slutt.
Søte er det også!
![]()
Regnet med detVar akkurat det jeg gjorde![]()
Æsj da, så kjedeligPrøvd det mange ganger før. Dumme magen min tar ikke til ser vitaminer og mineraler og slikt. Må ha det intravinøst.... Kjedelig, men men...
God dagGod morgen damerI går skravlet dere "bare" 6100 innlegg
![]()
Fin vakt på jobb da?Regnet med det![]()
Søte de varDa har jeg bestilt nye smokker til Knøtte med små knotter på som masserer gommene.
Hadde de til Vesla også når hun begynte med tenner.. Hun ville ikke ha andre smokker til slutt.
Søte er det også!
![]()