Haha, nei legg deg duIkke noe å holde seg oppe for da skjønner jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nei legg deg duIkke noe å holde seg oppe for da skjønner jeg![]()
Kjedelig ! Ikke sovet nok ?Nei for jeg er så innmari trøtt![]()
Huff daSeriøst! Jeg hiver meg snart i veggen. Nå våkna Knøtte. Så bar ham inn til samboeren på soverommet. Så nå ligger han
der og tuter litt..
Vesla våkna med kramper i magen IGJEN så nå er ALLE våkene![]()
Haha, da er ikke jeg videre imponert over plystreferdighetene hansTulling av en mann jeg har.
Her ligger jeg i sengen og slapper av.
Brått hører jeg en av ungene gråte.
Hiver meg over babycalen, slår den på og sjekker lille U, han sover.
Gå til trappen og lytter etter de eldste, men lyden kommer liksom fra feil retning.
Skjønner ingenting og mamma instinktene er i full spenning.
Vet dere hva det var, mannen som plystret i dusjen![]()
Helt klart aller bestJa det er det, elsker våren det er en av de beste årstidene![]()
Ble "divide and conquer" metoden igjen. Knøtte ligger i senga vår med pappa og Vesla ligger på sovesofaen i stua med meg. Eneste som funker hvis vi alle skal få oss litt søvn. Ellers så må jeg gå tur/retur Vesla sitt rom hele natta.Huff dahåper dere sovnet fort igjen!
For ei natt. Frøkna er blitt superforkjøla. Tett og rennende nese om hverandre. Og jeg er blitt forkjøla i samme slengen :/
Nydelig fargeVis vedlegget 160169hva synes dere ? Fått meg ny hårfarge ? Synes ikke så godt på bilde da
Gikk greit men nå er jeg så trøtt at jeg stuperSå kjedelig:-/. Håper nattevakten går bra![]()
Ble "divide and conquer" metoden igjen. Knøtte ligger i senga vår med pappa og Vesla ligger på sovesofaen i stua med meg. Eneste som funker hvis vi alle skal få oss litt søvn. Ellers så må jeg gå tur/retur Vesla sitt rom hele natta.
Gikk greit men nå er jeg så trøtt at jeg stuper![]()
FintVis vedlegget 160169hva synes dere ? Fått meg ny hårfarge ? Synes ikke så godt på bilde da
Vis vedlegget 160169hva synes dere ? Fått meg ny hårfarge ? Synes ikke så godt på bilde da
Hadde det sånn en periode vi også. Særlig etter at Vesla begynte å sove på eget rom.Så kjipt! Jeg føler med deg!!!!
Jeg og gubben sovner også hver for oss nå. I ukedagene... Jeg sover med lillemor på rommet vårt og han sover på gjesterommet. Hun nekter sove alene i sengen sin om nettene.
Hadde det sånn en periode vi også. Særlig etter at Vesla begynte å sove på eget rom.
Nå er det "heldigvis" fordi Knøtte driver med tenner og Vesla sliter med magekramper. Så det er bare midlertidig.
Vesla er 5 og Knøtte er 7 mndr.Så bra![]()
Jeg håper dette hos oss også er midlertidig![]()
Knøttet her har en veldig urolig mage, enste måten hun "takler" mageknipet på er når hun ligger klistra inntil meg.
Hvor gamle er barna dine?![]()
Velkommen.Våken baby som spreller og kaver rundt i senga og klasker kosekluten sin i ansiktet på mor![]()
Dette var tidlig morgen.
Håper det stemtewohooo.. jeg tror jaggu han har tatt skikkelig kvelden den lille pjokken.
God morgenWoop woop, god kveld