Så fint ! Flink med farger du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt håp vil jeg siJeg må bare spørre en gang til. Kan man få negativ test (BT strimmel) dagen før IKM (ettermiddagsurin) og fortsatt være gravid? Lurer på om jeg skal gi opp denne prøveperioden eller om det fortsatt er håp...
Uæh, det hørtes guffent ut!Æsj ! Jeg kikka baki munn for har så vondt, å da ser jeg en bit av en tann som stikker opp å Er løs. Ringer tannlegen og får beskjed om at det mest sannsynelig er kjeve beinet![]()
Yeei, da kan vi konkurrere littDa fant jeg skrittelleren min, og fikk byttet batteri![]()
Så du har ogsåYeei, da kan vi konkurrere litt![]()
Nei, hva slags bil!Hvilken?![]()
Er liv overalt nåSynes det er noe liv hos oss jeg![]()
Klarer ikke følge med over alt![]()
Så artig daJeg hsr vært på kurs på jobb, koselig![]()
Ja vi må gjøre detVi får normale oss mer i morgen![]()
Ha ha det har du velDet har jeg jo heller ikke gjort![]()
Vi får håpe detÆsj, håper det er falsk alarm![]()
God morgenGoood morgen! Da ligger lillemor i senga si og pludrer for seg selv mens mor lurer på om ho skal stå opp for å spise frokost . Lysten til å sove er stor.
Heihei! Her står jeg og prøver å få lille L til å sove. Hun er ekstreeemt masete idag og forkjøla. I tillegg er jeg blitt forkjøla skikkelig. Så dette lover jo godtGod morgen damerda ligger lille J og sover. Håper hun sover en time hvertfall. Så får jeg sett på pretty little liars
![]()
Uff daFor ei natt. Frøkna er blitt superforkjøla. Tett og rennende nese om hverandre. Og jeg er blitt forkjøla i samme slengen :/
Da må du svare i tråden min; )Yeei, da kan vi konkurrere litt![]()
Hørtes lurt ut.Bare leier. Planen om å kjøpe satte vi på is for nå. Er ingen boliger vi kunne tenke oss heller. Hinsides priser når rønner som må totalrenoveres går for 2 mill..
Men eier en enebolig sentralt med garasje og grei str på eiendom700 m unna bhg vi har søkt frøkna inn i. Barneområde. Så perfekt egentlig. Fikk det superbillig
![]()
Har ikke spurt om å få male, men regner bare ikke med detmen rommet er blått gulv, oransje vegger. Mørke farger. Hadde gjort seg med litt lyst der
![]()