Skravletråd februar!

Jeg må bare spørre en gang til. Kan man få negativ test (BT strimmel) dagen før IKM (ettermiddagsurin) og fortsatt være gravid? Lurer på om jeg skal gi opp denne prøveperioden eller om det fortsatt er håp...
Fortsatt håp vil jeg si:)

For ei natt. Frøkna er blitt superforkjøla. Tett og rennende nese om hverandre. Og jeg er blitt forkjøla i samme slengen :/

Æsj ! Jeg kikka baki munn for har så vondt, å da ser jeg en bit av en tann som stikker opp å Er løs. Ringer tannlegen og får beskjed om at det mest sannsynelig er kjeve beinet :o
Uæh, det hørtes guffent ut!:eek:

God morgen damer :) da ligger lille J og sover. Håper hun sover en time hvertfall. Så får jeg sett på pretty little liars :D

God morgen damer :) da ligger lille J og sover. Håper hun sover en time hvertfall. Så får jeg sett på pretty little liars :D
Heihei! Her står jeg og prøver å få lille L til å sove. Hun er ekstreeemt masete idag og forkjøla. I tillegg er jeg blitt forkjøla skikkelig. Så dette lover jo godt :p

Bare leier. Planen om å kjøpe satte vi på is for nå. Er ingen boliger vi kunne tenke oss heller. Hinsides priser når rønner som må totalrenoveres går for 2 mill..

Men eier en enebolig sentralt med garasje og grei str på eiendom :) 700 m unna bhg vi har søkt frøkna inn i. Barneområde. Så perfekt egentlig. Fikk det superbillig :)

Har ikke spurt om å få male, men regner bare ikke med det :p men rommet er blått gulv, oransje vegger. Mørke farger. Hadde gjort seg med litt lyst der :p
Hørtes lurt ut.

Hihi, jeg vet hvordan det er å leie gamle hus :-P

Back
Topp