Den er vond helt fra bakpå skulderen helt ned i håndleddet og har vært det en stund.Kjipt med vond arm![]()
Den blir den med ujevne mellomrom etter at jeg falt stygt på den for noen år siden.
Trenger et par behandlinger med nåler så blir det mye bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er vond helt fra bakpå skulderen helt ned i håndleddet og har vært det en stund.Kjipt med vond arm![]()
Trenger flere ogsåsynes det har vært OK jeg
Jeg er jo her![]()
Rundt 21:49Når er neste oppdatering tro.
det var da jeg ble hektaBlir sikkert mer hektet den dagen jeg blir gravid (regner med den dagen kommer en gang). Foreløpig er jeg bare prøver, så da er det liksom bare venting... Selv om jeg føler jeg har hatt nok av spørsmål allerede da![]()
Burger å chipsHva spiste dere idag?![]()
Godt det hjelperDen er vond helt fra bakpå skulderen helt ned i håndleddet og har vært det en stund.
Den blir den med ujevne mellomrom etter at jeg falt stygt på den for noen år siden.
Trenger et par behandlinger med nåler så blir det mye bedre![]()
Er ikke jeg bra nokTrenger flere også![]()
Å det var lenge tilRundt 21:49
Ha ha visste den komEr ikke jeg bra nok?
Ja det kan manJeg må bare spørre en gang til. Kan man få negativ test (BT strimmel) dagen før IKM (ettermiddagsurin) og fortsatt være gravid? Lurer på om jeg skal gi opp denne prøveperioden eller om det fortsatt er håp...
HeheHa ha visste den kom![]()
Og inntil det er jeg funksjonshemmetGodt det hjelper![]()
Jøsses, sa han noe om det var normalt?Æsj ! Jeg kikka baki munn for har så vondt, å da ser jeg en bit av en tann som stikker opp å Er løs. Ringer tannlegen og får beskjed om at det mest sannsynelig er kjeve beinet![]()
virka Vertfall ikke som det ikke var normalt. Men jeg fikk time på torsdag så de kan se på det. Syntes det hørtes helt sykt ut jegJøsses, sa han noe om det var normalt?
Burde få meg det jeg åDa fant jeg skrittelleren min, og fikk byttet batteri![]()
Da kan vi ha konkurranseDa fant jeg skrittelleren min, og fikk byttet batteri![]()
Oj hørtes skummelt utÆsj ! Jeg kikka baki munn for har så vondt, å da ser jeg en bit av en tann som stikker opp å Er løs. Ringer tannlegen og får beskjed om at det mest sannsynelig er kjeve beinet![]()
Det er litt kjiptOg inntil det er jeg funksjonshemmet![]()
Klart det gjør detHehedet hjelper jo litt da i Vertfall ;kr