Skravletråd februar!

Så deilig med lang dusj:D
Hvem skal ha UL?
Ja det var super deilig.

Vesla skal på UL.
Hun har kramper i magen de ikke finner ut av.
Nå har de testet alt som kan testes hos fastlegen. Så da blir vi henvist videre.

Da har jeg bestilt nye smokker til Knøtte med små knotter på som masserer gommene.
Hadde de til Vesla også når hun begynte med tenner.. Hun ville ikke ha andre smokker til slutt.
Søte er det også!

pl-3738.jpg

Hvor bestilte du de?

Da har jeg bestilt nye smokker til Knøtte med små knotter på som masserer gommene.
Hadde de til Vesla også når hun begynte med tenner.. Hun ville ikke ha andre smokker til slutt.
Søte er det også!

pl-3738.jpg
De er nusselige da:D

Da tar du grådig feil:P
Men kanskje du har det?:D

Åja det er virkelig lekkert :P ikke ligner det så veldig heller selv om det bare er 6 år gammelt :P men med sort hår, masse sminke og flere piercinger og nå rødt hår, ingen sminke og ikke så mye som hull i ørene så er vel ikke det så rart Haha

Ja det var super deilig.

Vesla skal på UL.
Hun har kramper i magen de ikke finner ut av.
Nå har de testet alt som kan testes hos fastlegen. Så da blir vi henvist videre.
Ok, bra dere får det sjekket opp:)
Er det mest på natta eller har hun vondt på dagen også?

Åja det er virkelig lekkert :P ikke ligner det så veldig heller selv om det bare er 6 år gammelt :P men med sort hår, masse sminke og flere piercinger og nå rødt hår, ingen sminke og ikke så mye som hull i ørene så er vel ikke det så rart Haha
Haha, pass deg så du ikke blir anholdt for forfalskning:P

Huff da:( stakkars frøkna di...
Min minste klager også mye på vondt i magen...spesielt på natt:( vurderer en tur til legen.
huff. er ikke nok godt.

Håper vi finner ut av det før skolestart. For her er det så ille at hun blir helt ødelagt i 3-5 dager. sist hun prøvde seg i barnehagen
med vondt i magen ble jeg ringt etter, 1 time etter hun kom i barnehagen.

Back
Topp