Ja det var super deilig.Så deilig med lang dusj
Hvem skal ha UL?
Vesla skal på UL.
Hun har kramper i magen de ikke finner ut av.
Nå har de testet alt som kan testes hos fastlegen. Så da blir vi henvist videre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var super deilig.Så deilig med lang dusj
Hvem skal ha UL?
Da har jeg bestilt nye smokker til Knøtte med små knotter på som masserer gommene.
Hadde de til Vesla også når hun begynte med tenner.. Hun ville ikke ha andre smokker til slutt.
Søte er det også!
![]()
De er nusselige daDa har jeg bestilt nye smokker til Knøtte med små knotter på som masserer gommene.
Hadde de til Vesla også når hun begynte med tenner.. Hun ville ikke ha andre smokker til slutt.
Søte er det også!
![]()
Da tar du grådig feil
Men kanskje du har det?![]()
ja de er detDe er nusselige da![]()
Ok, bra dere får det sjekket oppJa det var super deilig.
Vesla skal på UL.
Hun har kramper i magen de ikke finner ut av.
Nå har de testet alt som kan testes hos fastlegen. Så da blir vi henvist videre.
Haha, pass deg så du ikke blir anholdt for forfalskningÅja det er virkelig lekkertikke ligner det så veldig heller selv om det bare er 6 år gammelt
men med sort hår, masse sminke og flere piercinger og nå rødt hår, ingen sminke og ikke så mye som hull i ørene så er vel ikke det så rart Haha
dagen også. Men verst på natta.Ok, bra dere får det sjekket opp
Er det mest på natta eller har hun vondt på dagen også?
Det skjønner jegJada, helt toppbare litt trøtt
![]()
endig derTakk, kan jo aldri få nok smokker![]()

Haha, pass deg så du ikke blir anholdt for forfalskning![]()
Huff dadagen også. Men verst på natta.
Jepp, ny vakt i kveldDet skjønner jeg
Jobber du igjen i dag også ?
Hadde ikke giddet å skaffe nytt før det gamle går ut på datoHaha nei det vil jeg ikkekanskje påtide å skaffe seg ett nytt
har vist forandret meg litt siden jeg var 23 så
![]()
huff. er ikke nok godt.Huff dastakkars frøkna di...
Min minste klager også mye på vondt i magen...spesielt på nattvurderer en tur til legen.
Får slappe av litt først daJepp, ny vakt i kveld![]()
endig dersvømmer i dem snart tror jeg
![]()