Var første gang daVelkommen hjem
Koselig at dere får til mammatreff!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var første gang daVelkommen hjem
Koselig at dere får til mammatreff!
Nei men uff da så mye det var hos dere nå daSeriøst! Jeg hiver meg snart i veggen. Nå våkna Knøtte. Så bar ham inn til samboeren på soverommet. Så nå ligger han
der og tuter litt..
Vesla våkna med kramper i magen IGJEN så nå er ALLE våkene![]()
Oii 5 gangerVelkommen.jeg har hvert oppe 5 ganger siden jeg la meg.
prøver stadig å få litt søvn.
Ha ha fantastiskTulling av en mann jeg har.
Her ligger jeg i sengen og slapper av.
Brått hører jeg en av ungene gråte.
Hiver meg over babycalen, slår den på og sjekker lille U, han sover.
Gå til trappen og lytter etter de eldste, men lyden kommer liksom fra feil retning.
Skjønner ingenting og mamma instinktene er i full spenning.
Vet dere hva det var, mannen som plystret i dusjen![]()
Hørtes slitsomt utDa ble det nok en natt på sovesofaen med Vesla. Og Knøtte deler seng med pappa.
Håper dere sov godtJeg har fått besøk i senga av lillebror, koselig med besøk og så håper jeg han får sove godt nå![]()
Lykke til om det blir ulHåper jeg også. Å forhåpentligvis kanskje UL av magen til Vesla i morgen.
Takk for det kjæreOg gratulerer til deg også![]()
Var lov å håpe på det men ...Håper du får en fin natt![]()
Uff da håper dere finner ut av det snart daGod morgenlurer på om snupp reagerer på melk jeg.
Takk♡ vi går bare begge og er surkletr, hoster og nyser. FantastiskUff så kjedelig!! Masse god bedring til dere begge![]()
Så fin du er ♡ ble kjempeflottVis vedlegget 160169hva synes dere ? Fått meg ny hårfarge ? Synes ikke så godt på bilde da
Høres ut som J var iallefall i godt humør da på morgenen.Våken baby som spreller og kaver rundt i senga og klasker kosekluten sin i ansiktet på mor![]()
Dette var tidlig morgen.
Ååh hørtes deilig å bare legge seg igjenDa snør det som pokker! sendt gubben på jobb, jeg krøp under dyna igjen...![]()
Ha en fin dag på jobbGod morgen
Snart jobb på meg
Håper jeg også. Er så frustrerende å se henne ha så vondt og ikke kunne gjøre noe.![]()
Har sett flere tusen
Ikke noe å skryte av akkurat![]()