tror det jeg også.Ja det er nok litt lurt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror det jeg også.Ja det er nok litt lurt![]()
Var ikke lang vente tid. Men hun måtte ringe å bestille en time førstHåper det ikke er lang ventetid
Ja, de er super søte.Åååå så søte de er
Heldigvis altsåHu er 9 år![]()
Heldigvis altså![]()
Ja. Ser den. Når frøkna har måtte få paracet har det vært viktigst at hun får de på kveld eller natt når hun tydelig plages med å soveJa litt så han fikk sove i morres, men med bare 3 i døgnet må det planlegges når han kan få. Så blir nok til kvelden igjen og da evt en på natta ved behov..
ja jeg også, nå har jeg bestilt time hos legen, så får håpe det går bedre i kveld da.Uff da håper dere finner ut av det snart da
tusen takkSå fin du er ♡ ble kjempeflott![]()
symptomer og symptomer. Skjedd ofte i det siste at hun våkner et par timer etter at hun har sovnet å kaster opp. Noen ganger kun melk og grøt, andre ganger alt hun har spist i løpet av dagen. Noen ganger stopper det der, andre ganger holder hun på til mage syra kommerHar hun noen symptomer?
Håper hun ikke har det og at det ordner seg![]()
huff håper dere finner ut av hva det er snart![]()
ÅjaNei....hadde vært våken siden kl 06![]()
Tror jeg så du hadde skrevet det i den barnevogn gruppa ?understellet jeg hadde på vei i posten har kommet til rette ! håper det her helt nå, håper det! slipper vi å kjøpe ny vogn
orker ikke å lese tilbake hva folk har skrevetskal straks i gang med husarbeid. hadde noen kommet på besøk her hadde de snudd i døra så ille er det her nå etter sykdom og en mann som er sliten etter jobb og en mamma som ikke har orket stort
*flaut*
idag skal snuppa legges 15 min før. altså 19:00må fores med banan og smoothie rett før legging. for siste dagene har hun våknet sulten. da er matlysten på vei tilbake hvertfall
![]()
på fb? jeg har skrevet der inne så da må det være ei annen eiTror jeg så du hadde skrevet det i den barnevogn gruppa ?![]()
Åjapå fb? jeg har skrevet der inne så da må det være ei annen eijeg er ganske hemmelig på fb da det ikke er alle som vet jeg er gravid og gravditeten min skal ikke ut der
![]()
hvordan gikk det?God ettermiddag. Nettop kommet fra tannlegen igjen jeg
Så bra det blir gjort noe medda fikk jeg telefon fra legen.
Hun bestiller UL time til Vesla.
Pluss at hun skal til vurdering på barnepoliklinikken på SiV
det kan hende det var avsender som skrev detÅjafor var en som skrev at posten hadde rotet bort understellet
det gikk greit, var der fordi jeg trakk visdoms tenner på mandag, å hadde så vondt så hadde jeg visst en grønnsaks bit som satt nedi derhvordan gikk det?hater tannlege...
glemte å spørre hvordan det gikk der når jeg snakka med deg... trøtt.noGod ettermiddag. Nettop kommet fra tannlegen igjen jeg
ja. jeg ble litt letta nå. Da er vi ihvertfall i gang med noe.Så bra det blir gjort noe med![]()
Hvordan gikk det hos tannlegen?God ettermiddag. Nettop kommet fra tannlegen igjen jeg