en grønnsaksbit faktiskdet gikk greit, var der fordi jeg trakk visdoms tenner på mandag, å hadde så vondt så hadde jeg visst en grønnsaks bit som satt nedi derhu rørte på den, å jeg hylte
![]()

sorry at jeg ler. Men du var så hissig på tannlegen i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
en grønnsaksbit faktiskdet gikk greit, var der fordi jeg trakk visdoms tenner på mandag, å hadde så vondt så hadde jeg visst en grønnsaks bit som satt nedi derhu rørte på den, å jeg hylte
![]()

Så bra!da fikk jeg telefon fra legen.
Hun bestiller UL time til Vesla.
Pluss at hun skal til vurdering på barnepoliklinikken på SiV
åja skjønnerdet kan hende det var avsender som skrev detdette var jo privatkjøp
ikke tenk på det ! Fytti katta å vondtglemte å spørre hvordan det gikk der når jeg snakka med deg... trøtt.no
ja kjempe braja. jeg ble litt letta nå. Da er vi ihvertfall i gang med noe.
braHvordan gikk det hos tannlegen?![]()
Ja det er litt lættis, men den sto sånn på tvers nedi der, ikke rart jeg har hatt vondt, å dårlig smak i munnen, bare hu kom nærat den biten så hylte jeg !!!en grønnsaksbit faktisk
sorry at jeg ler. Men du var så hissig på tannlegen i går![]()
jeg veldig glad nå.Så bra!
Nope ikke en plan faktiskDeilig med helghar dere planer for helgen?
Nope ingen planerPlaner for helgen?
Edit-dete har vel kurs for gutten i helgen?
Ja de var detVar ikke lang vente tid. Men hun måtte ringe å bestille en time først
Ja, de er super søte.
skjønner jo at det gjorde vondt. å godt du fant ut av det. men ja.. det er litt lættisåja skjønner
ikke tenk på det ! Fytti katta å vondt
ja kjempe bra
braskylte litt og sånn,
Ja det er litt lættis, men den sto sånn på tvers nedi der, ikke rart jeg har hatt vondt, å dårlig smak i munnen, bare hu kom nærat den biten så hylte jeg !!!
Hvordan gikk det?God ettermiddag. Nettop kommet fra tannlegen igjen jeg
Godt det blir utredningda fikk jeg telefon fra legen.
Ååh jeg måkte snø i fjor når jeg var gravid. Fyyy pokker det sleit på bekkenet jaBekkenløsning og sørpe måking er ikke noe særlig. Prøver å hente meg inn litt nå, skal hente tuppa i barnehagen og kjøre til ei venninne.
Ja. Ser den. Når frøkna har måtte få paracet har det vært viktigst at hun får de på kveld eller natt når hun tydelig plages med å sove
da fikk jeg telefon fra legen.
Hva Er planene for kvelden?
Ingen planerHva Er planene for kvelden?
Yes helt enigSå deilig da![]()