Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde min også når vi gikk på babysvømmingHer sover han etter babysvømming. Var så trøtt
![]()
Det gjør ikke min. Gjorde det på første kurset men nå er han grusom å ha i bil om han er trøtt. Sitter heller å hyler og gråter hele bilturen enn å sove. Skikkelig frustrerende. Er jeg heldig og han sovner så våkner han når jeg flytter han fra bilen og over i vognen og nytteløst og få han til å sovne igjenDet gjorde min også når vi gikk på babysvømmingslukkna i bilen hehe
![]()
Det er braLigger på sofa nå
Men må bake en kake, hente barn, fore dem, på vinterfest på skolen kl 17-19 og jobb kl 20![]()
Haha, ja da kan det vel hende du må bytteIkke så ofte jeg bruker det så skal ikke se bort ifra at neste gang jeg skal bruke det så trenger jeg nytt Haha![]()
Ja det er nok litt lurtja. hun begynner til høsten. Så hadde hvert greit å finne ut av det før den tid
Burde jo ikke være så vanskelig for deg å få til detSå herlig! Håper å få tatt meg en tur snart jeg også![]()
Neei :/ enda skikkelig surklete og sur. Samme med moraHuff, er ikke formen hennes bedre? Hvordan er det med deg?
Haha, ja da kan det vel hende du må bytte![]()
Ble en timeHåper du fikk sove litt![]()
Uff. Feber og slikt?En liten tass som ikke har det greit etter vaksinen i går ja....
Æsj daEn liten tass som ikke har det greit etter vaksinen i går ja....
Den var finJa gleder meg. Hvordan var nattevakten?
Kan jeg forståDen var finbare litt trøtt
![]()
Blir gulrotkake idagDet er bra
Da har du litt å gjøre før vakt. Hva skal bakes i dag?
Nei det er ikke spesielt populærtJa for det er vist ikke så populært med pass som har gått ut på dato har jeg hørt![]()
Og derfor må jeg ordne nytt te frøkna som skal på tur i mai, da passet hu har går ut mens hu er på tur![]()
Har vært på trilletur og 6-ukers kontrollBlir gulrotkake idagtil vinterfesten..
Hva skal du idag?
Deilig detBle en time![]()
Uff. Feber og slikt?![]()
Æsj dautilpass?
Sov i 6,5 time og våknet med tidenes migreneanfallKan jeg forstå. Håper du fikk sove litt når du kom hjem da
![]()