Heldige. Skjønner at jeg bør flytte tilbake igjenHer er det strålende sol og 2 varmegraderØstlandet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige. Skjønner at jeg bør flytte tilbake igjenHer er det strålende sol og 2 varmegraderØstlandet..
Hadde ikke giddet å skaffe nytt før det gamle går ut på dato![]()
Da har hun nok veldig vondt jahuff. er ikke nok godt.
Håper vi finner ut av det før skolestart. For her er det så ille at hun blir helt ødelagt i 3-5 dager. sist hun prøvde seg i barnehagen
med vondt i magen ble jeg ringt etter, 1 time etter hun kom i barnehagen.
Ligger på sofa nåFår slappe av litt først da![]()
Er du egentlig herfra?Heldige. Skjønner at jeg bør flytte tilbake igjen
absolutt.. å gud forby at man mister alle sammenHer og, men viktig å kunne bytte litt på![]()
ja. hun begynner til høsten. Så hadde hvert greit å finne ut av det før den tidDa har hun nok veldig vondt ja
Hun begynner på skolen til høsten?
Håper virkelig de finner ut av det!![]()
absolutt.. å gud forby at man mister alle sammen![]()
Så herlig! Håper å få tatt meg en tur snart jeg ogsåNatten gikk strålende
Ja, viktig med en kur innimellom
Skal til frisør i morgen jeg!
Her sover han etter babysvømmingHoho ja samma her. Det tar ca nøyaktig en timenå venter jeg på at hun skal sovne igjen
![]()
Ja det hadde hvert krise!Ja de kunne jo plutselig ha hvert borte :O Nei det kan man ikke ta sjansen på kjenner jeg Haha![]()
Var veldig gøy idagkos dere på babysvømming![]()
Snødde litt her på Sola i morges men ser ut som det er sol med litt skyer nåI Trondheim laver snøen ned... Føler meg innestengt. Hvordan er været i resten av Norge?
Ja gleder megGod dag
Blir deilig med langfri!
Ja det hadde hvert krise!
Med vesla måtte vi alltid ha en nødsmokk i skapet. Hun fikk ikke sove uten.Ja det trur jeg småen her hadde sagt også![]()
Uff. God bedring!En liten tass som ikke har det greit etter vaksinen i går ja....
Med vesla måtte vi alltid ha en nødsmokk i skapet. Hun fikk ikke sove uten.
Hahaha. Herlig.Her er det smokker overalt, så alltid mulig å finne en. Men han har an haug i senga, for om ikke han får tak i en der er det krise selv om den ligger 5 cm unna![]()