Skravletråd februar!

Da har jeg bestilt nye smokker til Knøtte med små knotter på som masserer gommene.
Hadde de til Vesla også når hun begynte med tenner.. Hun ville ikke ha andre smokker til slutt.
Søte er det også!

pl-3738.jpg
Så søte. Kan de brukes fra fødsel?

Ohh for en dag.

Legge meg tidlig i går.... Vel, slo av pc etter ti, men ikke etter 12 i alle fall. I seng rundt 23, men vesla sovnet etter ett, derved gjorde jeg også det.

Hun våknet igjen fem. Noe etter seks sovnet vi, men stå opp kvart over sju forsov jeg meg en halvtime til. Mannen hadde såpass kontoll (derfor vekket han meg ikke) at han rakk levere begge to likevel.

Før han nemlig skal være på legekontoret klokken 9, for å ta av blodtrykksmåleren før ham skal til legen ca halv ti.

Halv tolv skal frøkna på seksukerskontroll hos lege på helsestasjonen (dvs legekontoret hvor mannen altså er to timer før)
Så skal vi på forelstesamtale i bhg klokken 1530-16 før vi henter begge ungene innen Sfo stenger 1630, så bhg bør ikke være så mye på etterskudd.
Fem skal mannen igjen til kommunesenteret, denne gangen for kommunalt fau-leder møte, og mellomsøster skal være på dans på skolen 1730-1815. Jeg forsøker om ikke min bror eller svigerinne som er der med min niese kan ta henne med, så slipper jeg dra bort med alle tre ungene. Å sitte tre kvarter i gangen med en baby er greit, men kjedelig for sjuåringen som samtidig ikke er komfortabel med å være så lenge alene hjemme.
God dag, Sara:D
Høres ut som en hektisk dag!

Da har jeg fått gjort noe jeg ikke har gjort på lenge..
Stå i dusjen så lenge jeg vil uten å stresse.
Gjett om jeg har benytta sjansen.

Legen ringte før jeg gikk i dusjen og sa at hun skulle ringe meg i ettermiddag.
Det blir ikke noe UL i dag men vi blir henvist.
Så deilig med lang dusj:D
Hvem skal ha UL?

Back
Topp